D2LoD.net - Diablo II Private Server
"HEJTUJ LAMERA" - śmieszkowy konkurs - Printable Version

+- D2LoD.net - Diablo II Private Server (https://d2lod.net)
+-- Forum: D2Realm (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Konkursy (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Thread: "HEJTUJ LAMERA" - śmieszkowy konkurs (/showthread.php?tid=255)



"HEJTUJ LAMERA" - śmieszkowy konkurs - remor696 - 12-27-2018

KONKURS "HEJTUJ LAMERA"


    Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie, na najlepszą parodię strategii pvp paladyna na młotki Uśmiech 
   Jest to jedna z najbardziej denerwujących postaci na arenie pvp, stąd moja prośba abyście wystartowali w śmieszkowej akcji.

Zasady konkursu:
  • należy ubrać paladyna w grze w crapne, śmieszne itemy (obciachowy cosplay) oraz zrobić screena z komendą time 
  • wybrać zabawną nazwę postaci oraz wyjaśnić dlaczego taka, a nie inna
  • napisać na podstawie niżej podanego wzoru strategię wraz z rozpisaniem stylu gry Duży uśmiech
    Wszystkie prace wysyłajcie w wiadomości prywatnej do mnie na forum Uśmiech

   Wzorem Waszych prac niech będzie jedna z najlepszych strategii pvp mojego starego przyjaciela Wiśni.

(Nagrody oraz czas trwania konkursu poniżej przykładowego opisu postaci)

Hammer PvP & TvT Pcl/free by rafaldiablo aka Wiśnia


Spis treści :

Rozdział 1: Wstęp
Rozdział 2: Wady / Zalety
Rozdział 3: Progi
Rozdział 4: Słowniczek
Rozdział 5: Statystyki
Rozdział 6: Umiejętności
Rozdział 7: Ekwipunek
Rozdział 8: Gra PvP / TvT
Rozdział 9: Podziękowania


Rozdział 1 - Wstęp

      Witam! Mam zaszczyt podzielić się z wami moimi doświadczeniami dotyczącymi Hammera  postaci którą gram kilka ładnych miesięcy i posiadam sporo doświadczenia w dziedzinie tego chara. Jest to Paladyn, którego główną bronią jest Błogosławiony Młot (Blessed Hammer). Taki Pal radzi sobie doskonale na PvP i jest niesamowitym pomocnikiem na TvT, ze względu na jego Dmg, wspieranie aurami oraz leczenie uszkodzonych towarzyszy. Mając takiego Paladyna w drużynie można czuć się bezpiecznie?

Rozdział 2 - Wady/Zalety

      Zacznę od mnóstwa dobrych wiadomości o tejże postaci, czyli od zalet . Część z nich została przedstawiona we wstępie, jednak poniżej znajdzie się podsumowanie.

Zalety:
- Atak ? Hammerki zadają ogromne obrażenia magiczne, to oznacza, że nie mogą być blokowane (z wyjątkiem bloku Zabójczyni i uników Amazonki), nie ma na nie resa ani Absa, co daje możliwości ownedu w pojedynkę gier Duels
- Ciekawa postać ? ze względu na jej wszechstronność.
- Tania postać ? żeby wygrywać Hammerem, nie musimy wydawać majątku. (o tym później)
- Obrona ? Takim Paladynem osiągniemy przyzwoite staty ( ~5k life przy max bloku i max rsach. ) Do tego możemy się wspierać aurami defensywnymi.

-----------------------------------------------------------
Wady:
- Często zdarza się nakładając  Name Lock na uciekającą czarodziejkę nasz Pal po prostu się zawiesi i będzie biegł bezbronnie w jej strone do puki nie zatrzyma go jakieś drzewo/bagno lub śmierć.
- Kiedy biegniemy na szarży i ktoś nas zabije, mamy Cb (charge Bug  po zabiciu podczas gdy używamy szarży, nie można już jej użyć. Ratuje nas tylko BrB)

Więcej wad nie znalazłem.

Rozdział 3 - Progi

Fcr:

15fps - 0fcr
14fps - 9fcr
13fps - 18fcr
12fps - 30fcr
11fps - 48fcr
10fps - 75fcr
9fps - 125fcr

Fhr

9fps ? 0fhr
8fps ? 7fhr
7fps - 15fhr
6fps ? 27fhr
5fps ? 48fhr
4fps ? 86fhr
3fps ? 200fhr

Progi zaznaczone na czerwono będą zachowane zawsze, z wyjątkiem działania na Charge/smite.

Rozdział 4 - Słowniczek

Fcr ? szybsze rzucanie czarów
Fhr ? szybsze odzyskiwanie równowagi
Dex ? zręczność
Str ? siła
Vita ? żywotność
Ene ? energia
Hf ? święty chłód
Cl ? charge lag, przeciwnik widzi nas w innym miejscu niż tak naprawde się znajdujemy
Rl ? uzupełnienie życia
Dr ? redukcja obrażeń
Ias ? zwiększona szybkość ataku
Res ? odporności
Medi ? medytacja
Hb ? święty pocisk
Ar ? skuteczność ataku
Abs ? absorpcja żywiołów.

Rozdział 5 - Statystyki

Str ? Nic, ze względu na to, że posiadamy enigme, która daje na tyle siły, że uniesiemy najcięższy przedmiot naszego ekwipunku.
Dex ? Pod blok z jednym Ravenem i włączoną świętą tarczą.
Vita ? Wszystkie punkty, które zostają.
Ene ? Nic, i tak będziemy mieli sporo many.


Rozdział 6 - Umiejętności
    
Drzewko um. Bojowych:

- Święty Pocisk ? 1pkt -  służy do leczenia naszego Teamu.
- Święta Tarcza  ? 1pkt -  zwiększ obrone, szanse na blok oraz Dmg z pchnięcia.
- Szarża ? 1pkt -  Bardzo przydatna umiejętność, służy do szybkiego przemieszczania się, oraz wytwarza cl.
- Błogosławiony Młot ? 20pkt -  nasz główny atak 
- Pchnięcie  ? 1pkt -  przydaje się głównie vs amazonki

Drzewko aur ofensywnych:

- Moc ? 1pkt - na dojście do dalszych umiejętności.
- Błogosławiona celność ? 20pkt - synergia do dmg Hammerów
- Koncentracja ? 20pkt -  niesamowicie podnosi nasz Dmg
- Fanatyzm ? 1pkt ? pozwala nam osiągnąć przyzwoity próg ias, oraz zwiększa dmg.
- Święty ogień ? 1pkt ? na dojście.
- Święty chłód ? 1pkt ? głównie przydaje się na meele, spowalnia przeciwników, ale także wykrywa cl wrogiego Paladyna.

Drzewko aur Defensywnych:

- Modlitwa ? reszta punktów jakie nam pozostaną ? synergia do hb, ponadto zwiększa ilość odnawianego życia podczas gdy mamy włączoną medytację.
- Oczyszczenie ? 1pkt ? skraca działanie trucizny i klątw
- Medytacja ? 1pkt ? dzięki niej błyskawicznie odnawiamy mane.
- Śmiałość ? 1pkt ? zwiększa obrone, synergia św. Tarczy.
- Wigor ? 20pkt ? Synergia do Blessed Hammer. Zwiększa szybkość biegania, oraz wydłuża działąnie cl.
- Zbawienie ? 1pkt ? mocno podnosi nam odporności.

Jak widać nawet na 99lvl'u zabraknie nam punktów do skończenia postaci.

Rozdział 7 - Ekwipunek

Poniżej znajduje się spis przedmiotów, które nam będą potrzebne. Oprócz sprzętu podstawowego będziemy potrzebowali więcej itemów, gdyż bez pewnej elastyczności w zmianie sprzętu nie będziemy stanowić wyzwania dla zróżnicowanych charów.

- Hełm:

Czako i Tylko czako, nie widzę innych alternatyw. 2Sk, 2stat, mass life/mana, do tego 10dr ? Cudo. Musimy posiadać dwa. Jedno socketujemy jah?em, drugie ber?em. To pierwsze nosimy domyślnie, natomiast drugie ubieramy gdy nam potrzeba większej ilości redukcji obrażeń.

- Zbroja:

Najlepszym armorem dla nas będzie słowo runiczne Enigma. Bezapelacyjnie wygrywa ze wszystkimi innymi zbrojami. 2sk, 45frw, mass str, dr ? to chyba mówi samo za siebie.

- Amulet:

a) Tutaj najlepszym wyborem będzie craft amu. 2pala 20fcr(must), jeżeli kogoś na taki nie stać może go ewentualnie zastąpić craftem 1pala 20fcr + crap mods.
b) Wschodzące słońce (Rising Sun) ? pod max abs na free dules.
c) Gniew Lorda (HL) ? Ds, ias , 1sk. Zakładamy głównie na amki bow.

- Broń:

Tutaj będzie nam potrzebnych kilka.
a) Kolec czarodzieja(wizzard spike) ? 50fcr, mass mana soketujemy runką KO lub IO
b) Gałąź samobójcy (Suicide) ? 1sk 50fcr 40life, socketujemy także runą KO lub IO, używamy go w teamie z Barbą vs meele team.
c) Ostatni oddech (BOTD) ? kupujemy, bądź robimy w Eth Ba(berserker axe) używamy go vs Ama bow.
d) Żal (Grief) - Będziemy go potrzebować na Free duels, robimy/kupujemy w Ba.

Można jeszcze kombinować z bronią z setu grissa socketując ją berami, lub Pb 6sox, niestety śmieszny rozmiar skrzynki nie ułatwia nam zadania i nie będziemy w stanie za żadne skarby wszystkiego upchnąć.

- Tarcza :

a) Duch w świętej tarży (spirit ST) ? cudna tarcza, 2sk, fcr(musi być 35) fhr, life, mana, resy. Jednym słowem coś pięknego. Tą tarcze nosimy prawie zawsze.
b) Tu jest właśnie ten wyjątek gdzie będziemy potrzebować innej tarczy. Zaka Upgr Bered na Amazonki.

- Buty :

a) Wodołazy( water walk) ? tych używamy domyślnie. Bonus do dex, life , 5%max fire res. Według mnie najlepsze buty dla naszego paladyna.
b) Piekielny wędrowiec (Infernos) ? Zakładamy je na postacie używające żywiołu ognia.

- Rękawice:

a) Pięsci maga (mage fist) ? dzięki nim szybciej odzyskujemy mane. Używamy ich domyślnie.
b) Ognisty mróz (Frost burn) ? te rękawiczki zakładamy kiedy potrzebujemy naprawde dużo many.
c) Pięść krwi (blond fist) ? zakładamy je wraz z BoTd i Zaką na amke bow.

- Pas :

a) Sznur werdungo ( verdungo) ? Fhr , sporo life , dr , rl ? wszystko czego nam potrzeba, nosimy go domyślnie.
b) Siatka Archagnitów (arach ) ? Zakładamy go gdy potrzebujemy many wraz z Frostami.
c) Wigor boga gromów (Tg) ? Używamy go gdy walczymy z żywiołem błyskawic
d) Uderzenie śniegu ? pod max abs na free dules.

- Pierścienie:

a) 2x Kamień Jordana (Stone of Jordan) ? 1sk duuuuuużo many
b) 2x Obrączka Bul-Kathosa (BK) ? 1sk sporo life.
c) 2x Króczy lód (raven Frost) ? głównie abs na żywioł zimna, ponadto mana, dex, i ar.
d) 2x Ogniskowiec (wisp) ? abs na żywioł błyskawic
e) 2x Krasnoludzka gwiazda (dwarf) ? abs na fire.
  f) 2x Wiatr zgilca - na free duels vs nec nova.

- Swith :
  
a) Wezwanie do broni (Cta) ? słowo runiczne dające nam okrzyki barbarzyńcy, które zwiększają nam poziom życia, many , oraz 1pkt umiejętności.
b) Crap Pala spirit  - zwiększa o 2pkt skil podczas rzucania okrzyków.

Inventory:

Tutaj przedstawie trzy wersje: Dla tych najbogatszych(a), dla przeciętnych(b) i dla ubogich?

a) 9x Pc Sks 45Life, Toch 20stat, Anni 20stat, 10x scs 20Life/17mana.
b) 9x Offensive Sks 38-45Life, Torch 20stat, Anni 20stat, 10x scs 20Life/5-10mana.
c) 37x 19-20Life Scs, Troch i Anni Random.

Jest jeszcze wiele przedmiotów, które umiliłyby nam życie zarówno na PCL jaki Free. Powyżej znalazły się te, które uznałem za najważniejsze. Zajęte zostało przez nie 56kratek skrzynki (licząc z kostką) tak więc nawet ucha już nie upchniemy.

Rozdział 8 - PvP / TvT 


PvP PCL Rulz:

Poniżej każdej z wymienionych postaci znajduję się punktacja trudności w skali od 1 do 10 (Ocena jest podana wyłącznie w celach orjętacyjnych, zależy ona od Stylu grania i skila)

Trudność :

1-2 - Duel Banalny.
3-4 - Duel dość łatwy, jednak należy zachować należytą ostrożność
5-6 - Duel średni. Szanse wyrównane i trzeba się troche wysilić
7-9 - Duel Trudny. W duelach oznaczonych tymi cyframi mamy mniejszy % szans na zwycięstwo niż przeciwnik. Jednak przy dużym skilu oraz odrobinie szczęścia do wygrania :o
10 - Duel praktycznie niemożliwy do wygrania. 


Amazonka:
-Bow (ubieramy Czako bered, BoTd, Zaka , Blood Fisty, Verdungo, Hl, 1x Bk 1x Soj - jeżeli ama nie używa dmg zadawanych od żywiołu zimna, jeżeli używa jeden z pierścieni zastępujemy ravenem ) ? Amazonka ta to bardzo popularna i często spotykana postać na PCL. Posiadam ona nie mało życia, uniki, które bardzo często ratują jej skóre, blok 75% oraz olbrzymie Dmg fizyczne. 
Po komendzie ?Go? ruszamy w strone amki. Krążymy chwile, aby zlokalizować właściwy cel (bowka zawsze tworzy obok siebie klon, który często bywa pomylony z prawdziwą amazonką i w 80% przez tak banalną rzecz, po prostu przegrywamy, ponieważ tracąc czas na podbiegnięcie i zaatakowanie nieprawidłowego celu, wróg zdąży już nas obsypać gradobiciem strzał z zupełnie innej pozycji.) Gdy będziemy pewni na 100% którą należy atakować, rushujemy na szarży i fanatyzmie w jej strone. Ważne jest, aby nie biegnąć po prostej lini, gdyż najprawdopodobniej zgarniemy po drodze strzały, które zostaly wcześniej wysłane w naszą strone. Biegniemy więc po łuku(tak jak jest to przedstawione na rysunku), a kiedy mamy już ją na ekranie, zakładamy Name Lock i cały czas ją szarżujemy, gdy amka stanie w miejscu przełączamy na smite i ją atakujemy. Wyłącznie chodzenie!
Duel ten jest trudny, ze względu na wyżej wymienione elementy, lecz jest to też pewnego rodzaju loteria, gdyż? ~70% uniku + 75% bloku. Można sobie policzyć jakie mamy szanse na trafienie jej.
Potrzebne Aury : Cały czas na fana.
Trudność 8.5/10


-Java (czako ber?ed, dungo, wisp, raven + soj) ? Java jest to amazonka na oszczepy, jej elektryczny cios naprawde zabiera dużo życia, ale? Niestety nie będzie miała nas jak zaatakować, ponieważ najzwyczajniej nas nie dogoni. Szarża + Hammers uciekamy kawałek przed nią i ciśniemy z Hammerów aż do skutku, kiedy atakuje nas furią omijamy i puszczamy po jednym młotku biegając wokół niej.
Potrzebne Aury : Caly czas na conc.
Trudność 2.5/10 


Nekromanta:
-Nec Bone ? (czako jah'ed, dungo, 2x bk) ? Nekromanta to dość twardy przeciwnik w walce z nim trzeba dużo biegać, lecz możemy używać medytacji więc many nam nie zabraknie. Podbiegamy do necia na szarzy i puszczamy 1-2młotki obok niego. Najlepiej podbiec do niego od dołu, ale wiemy wszyscy? czasem wszystko dzieje się tak dynamicznie, że ciężko odpowiednio wcelować w trakcie trwania pojedynku. Powtarzamy manewr aż do skutku, po nieudanym rushu uciekamy 2ekrany dalej i znow biegniemy w jego strone. Cieżko ze względu na brak wigoru, trzeba także umiejętnie omijac bw i bsy.
Potrzebne Aury : Conc, Medi
Trudność 5.5/10

Zabójczyni:
-Trap (2x bk, czako jah?ed, Tg) ? Dość cieżki i jeden z bardziej lamerskich charów na scenie d2 (Ślepy też by dał rade nią wygrywać ? auto atak pułapek). Zaraz po komendzie ?go? assa rozstawi swoje trapki, które wraz z nią będą czekały aż wróg pojawi się w zasięgu ręki. Duel ten jest podobny do duelu z necrem. Podbiegamy blisko niej puszczamy pare młotków i uciekamy. Powtarzamy manewr aż któreś z nas padnie.
Potrzebne Aury : Medi, Hf, conc
Trudność 6/10



- WW ? (Czako Ber?ed 2x Raven dla większego bloku) Assa Ww nie jest zbyt trudnym przeciwnikiem, mimo to, że nie możemy używać Hs i koncentracji nie stanowi dla nas dużego wyzwania. Jej hp nie należy do największych, Dmg także jest mizerne. Krecimy cały czas na Medi/hf, wystarczy szczelnie otaczać się młotkami biegamy po ?Trójkącie?(przedstawione na rysunku schematycznym). 
Potrzebne Aury : Medi, Hf,
Trudność 3/10


-Hybryda[ww+trap]( 2x Raven, czako ber?ed, Tg) ? Wystarczy spojrzeć wyżej na taktyki ww i trapki. Można sobie wyciągnąć wnioski samodzielnie, lecz dodam coś od siebie. Hybryda jest łatwiejsza niż Trap, natomiast trudniejsza niż ww. Jeżeli używa w walce Mózgu, to nie będzie pchała się na nas z Lotu smoka od razu tylko poczeka, aż my pierwsi zrobimy rusha i wpadniemy w trapy. Na szczęście dmg trapek nie jest wygórowany, więc większych problemów nie powinno być. Otaczamy ją młotkami i uciekamy kiedy nam spada na głowe
Potrzebne Aury : Medi, Hf,
Trudność 4.5/10



Druid :
Elementalista ? ( 2x Bk Czako jah?ed, dungo) Na wstępie powiem, że nie możemy koncentracji. Dobry druid ma bardzo dużo życia i nie mały dmg, do tego może tele Uśmiech. Często bywa, że jeden fałszywy ruch i nie przetrwamy jednego tele na łeb. Podobnie jak z asską ww, należy szczelnie otaczać się młotkami, tak aby każdy nieudany tele druida kończył się lądowaniem na młotku. W ten sposób jesteśmy wstanie wygrać. Naszczęście możemy używać medi w związku z czym nie kończy nam się mana. W tym duelu liczy się precyzja i refleks.
Potrzebne Aury : Medi
Trudność 6.5/10


Shape ? (Czako ber?ed, dungo, raven, bk) W walce z dru shape (zazwyczaj jest to Wolf) nie możemy używać koncentracji ioczyszczenia, dlatego też absolutnie nie możemy dać się ugodzić wścieklizną. Walka na dystans podobnie jak z Javą. Driud ten ma jedynie tą przewagę, że każdy cios, który normalnie powinien zabić Wilkołaka, redukuje jego życie do 1hp i wymusza unmorph, co pozwala mu na ponowne zamienienie się w wilka i wytrzymanie jeszcze jednego ciosu.
Trzeba zmusić oppa do pogoni za nami.
Potrzebne Aury : Medi, hf
Trudność 3/10


Czarodziejka:
FB ? (czako jah?ed, soj, dwarf, dungo)Nie jest łatwo. W tym duelu wszystko zależy od stylu grania wrogiej czarodziejki. Jeżeli nasz przeciwnik tankuje, gramy defensywnie, uciekając kawalek od niej, przystając co chwila i rozkręcając młotki. Jeżeli czarodziejka gra defensywnie ciskając w nas z dalszej odległości kule ognia, my ją rushujemy. Przy tej drugiej opcji zazwyczaj sorc atakując z daleka zakłada nam NL, dlatego my (tak samo jak przy duelu z amaką bow) podbiegamy do niej po łuku i puszczamy obok niej młotki. W tym przypadku najlepiej jest podbiegac od dołu wtedy hammerki zostaną wyprowadzane od razu na nią, a zachodząc ją od boków niestety zdąży uciec(chyba, że w gre wchodzi cl).
Cieżko jest określić trudność tej potyczki, ponieważ zależy od tego zbyt wiele czynników zaczynając od ukształtowania mapy, kończąc na perfekcjonizmie ekwipunku.
Duel na pewno do wygrania
Potrzebne Aury: Medi, Conc
Trudność  7/10

Blizz ? ( Czako jah?ed 2x raven, dungo ) -  Jest to postać z którą mam największe problemy, jej dmg jest potwornie ogromny. Co do stylu grania patrz wyżej, praktycznie to samo co w walce z Fb, z tym, że tutaj przetrwamy 2-3blizzy, a fb wytrzymamy 6-8. Tutaj trzeba być szybkim, obijać się na szarży od domki, bagienka, murki itp. Biegnąc rozpędzonym na szarży po zetknięciu z przeszkodą na mapie, dla przeciwnika najprawdopodobniej zostaniemy w tym miejscu w którym dotknęliśmy przeszkody, a tak naprawde znajdujemy się gdzie indziej(cl). Więc te klika sekund kiedy jesteśmy niewidoczni musimy wykorzystać na rozprawienie się z czarodziejką.
Potrzebne Aury: Medi, Conc, Salv
Trudność  8/10

Walka z pozostałymi czarodziejkami jest niemalże identyczna, pozostaje jedynie zmiana ekwipunku.

Barbarzyńca:
-WW ? (dungo, raven + soj, czako ber?ed) ? Barb ten, jest to mocno wzmocniona wersja omawianej wcześniej assy ww. Posiada olbrzymie dmg (niekiedy jednym ww potrafi zdjąć 80% hp) i bardzo dużo life. Nie bez powodu niektórzy nazywają go ?czołgiem?. Cholera, nie tylko nie możemy koncentracji tak jak w przypadku assy, zabronione jest także używnanie medytacji, co mocno zmniejsza nasze szanse. Tutaj trzeba oszczędzać mane. Używamy szarży po to żeby uciec, ale robimy to dopiero kiedy będziemy czuli jego oddech na plecach. Kręcimy młoty na Hf, włączone chodzenie. Znajdujemy ponkt na mapie w kóry przeciwnik będzie miał problem wejść bez szwanku ( teren na mapie mocno obsadzony kałużami, Drzewami itp.) Duel dość trudny.
Potrzebne Aury: Hf, wigor (uzywamy kiedy brak many, pamietajmy ze przy wigorze nie mozna uzywac szarzy)
Trudność 7/10


Paladyn:

-Smit ? ( raven, Bk,  dungo, czako ber?ed) Duel jest podobny do duela z Shaperem i javką, niestety jest to Pal. Może używać szarży i może wytwarzać CL!. Nie podbiegamy do niego zbyt blisko w stylu ?rush na czarodziejke?, bo jest to pewna strata hp. Smite odrzuca, ogłusza i nie może być blokowane dlatego trzymamy się z dala od niego. Po starcie trzeba przejąć inicjatywę, rozkręcamy na full spiralę Hammerów (na Hf, bo nie możemy conc) Wrogi Pal będzie szukał miejsca, żeby wjechać w nas szarżą. Staramy się zamknąć go w kręgu coraz to zmniejszając jego średnice (rysunek)
Potrzebne Aury: Medi, hf
Trudność 5/10


-FoH -  ( bk, soj, tg, czako jah?ed) Tutaj będziemy używali i ataku młotami i charge/smite.
Nie jest źle, ponieważ foh nie może conva, więc jedziemy od razu pod niego i szarżujemy go BoTd?em , kiedy się zatrzyma żeby puścić foha przełączamy na smite, lecz gdy foh zacznie nas smitować no to my.. press w i ciśniemy hammerkiem.
Potrzebne Aury: Medi, Fana, hf
Trudność 7/10

- Hammer ? ( 2x soj arach, frosty) Pojedynek można powiedzieć o honor. Który wygra, zajmie wyższe miejsce w tabeli ?Najlepszy Hammer?. Duel HvH jest dla myślicieli, trzeba być przeciwnikiem i myśleć tak jak przeciwnik, puszczać młoty tam, gdzie nasz nieprzyjaciel potencjalnie mógłby się znaleźć. Tutaj nie ma co się rozpisywać bo ten duel cieżko opisać słowami, można powiedzieć ze przechodzi on w sfere podświadomości duchowej xD
Jedyne co można opanować to szybką zmiane bindów
Potrzebne Aury: Medi, conc, hf, wigor
Trudność : Czasem trafi się taki który padnie po 5sekundach, a czasem taki, iż wydaje Ci się, że czaruje. Kwestia wprawy.

TvT PCL Rulz

Gra TvT takim Paladynem polega na wspieraniu kompanów aurami, uleczaniu gdy są ranni, co nie oznacza, że mamy się nich cały czas kurczowo trzymać. Zależy w czym się lepiej czujecie Support czy rush. Jak rush to wiadomo, tym paladynem da się robić masową sieczke
3v1. Go rushamy charge + vigor bah bah bah = win  Ja jednak jestem zwolennikiem wspierania teamu dpóki nie zostane sam.

Opisze tutaj tylko przykłady najlepszych według mnie Teamów, i jaki istemsetup dobrać, oraz co nieco jak grać. Niestety nie da się całej wiedzy ''przelać na papier'', wobec tego podam kilka najważniejszych podstaw.

2v2 - Tutaj bezapelacyjnie Team Hammer + Bow. 
Ekwipunek: Zależnie od tego z jakim teamem walczymy, jeżeli Team Ele to zakładamy odpowiednią ilość resów i Abs. Tutaj trzeba wziąć po uwage, że szybko stracimy mane, także drugim ringiem zawsze będzie soj. Jeżeli jednak naprzeciw mamy meele Team to ubieramy Max Blok, Czako Ber'ed, dungo.
Walka vs Ele: Tutaj musimy być w ciągłym ruchu, przemieszczamy się powoli dając mixa naszej amazonce salv/conc/fana. Czekamy na rozwój wydarzeń, kiedy przeciwnik pojawi się na ekranie nasza Blondi załatwi sprawe i szybko go przepędzi obsypując go gradem Ga na NL. My kręcimy stojąc przy amce, wspierając ją wyżej wymienionymi aurami tak, aby odciąć do niej droge i możliwość Tanku.
Walka vs Melee: Niewiele różni się tutaj styl walki. Musimy jedynie stać w miejscu i ciągle kręcić dając fana/conc, nie możemy sobie pozwolić na żadną luke między młotkami. Bardzo ważne jest też, że gdy podbije do nas wrogi np. barbarzyńca NIE DAJEMY MIXA! kręcimy wyłącznie na koncentracji, bo w przeciwnym razie wjedzie z ww w amke i może się to źle skończyć.
Wady: W teamie Hamm + bow gramy bez Boo :/
Zalety: Ogromne już dmg amazonki jest przemnożone przez nasze aury, dzięki czemy osiąga dmg rzędu 12k. Co stanowi śmiertelną broń. Do tego, dopuki żyjemy amka jest prawie nietykalna.

3v3 - Dwa godne uwagi. Ham + Bow + Nec // Ham + Bow + Barb
Ekwipunek : Jeżeli gramy vs Ele wiadomo- max res + odpowiednie abs. Vs Meele maksymalna redukcja obrażeń + 75% bloku
Walka vs Ele: Zarówno pierwszy jak i drugi Team są doskonałe, pierwszy Team(z nekrem) daje nam jeszcze silniejszą ofensywe, ponieważ nekromanta używa klątwy zwiększenie obrażeń (Apm) co mówi samo za siebie. Amp + mix  Język. Lekko sie przemieszczamy i atakujemy z daleka. Drugi Team daje nam silniejszą defensywe, ze względu na wysoki poziom rozkazów u barbarzyńcy (osiągniemy 7,4-7,7k Life). Nasz barbarzyńca atakuje wroga kiedy jest w zasięgu ręki, a po stracie hp wraca po naładowanie żytka.  My cały czas supportujemy Amke, chyba że przydaży się taka sytuacja w której będzie miała nadmiar przeciwników na ekranie i w związku z tym musimy troche porushować (nie odbiegając zbyt daleko).
Walka vs Melee: Pierwszy team (z nekrem) - Stoimy w miejscu, hammer daje mix'a, nekromanta amp i zagradza dojście do nas ścianami kości, a te bardzo sie przydają. Mimo że nie utrzymują się długo, to świetnie ściągają ga lecące od strony wroga, bądź zatrzymują na chwile barbarzyńce lub smitera
Drugi Team (z Barbą). Rówież stoimy w miejscu. Hammer support, barba daje cały czas Leap, żeby trudniej było podejść wrogowi. Jeżeli we wrogim teamie także jest amazonka to jest to nasz pierwszy cel.
Wady: Brak
Zalety: Wszechstronność Teamu.

4v4 - Hamm + Bow + Barb/Dru + Nec/Fb/Blizz/orb/Trap
Ekwipunek: To samo co wymienione w walkach 3v3
Walka vs Ele: Praktycznie tak samo jak w 3v3 z tym, że posiadamy jeszcze jednego pomocnikaUśmiech
Walka vs Melee: Jak wyżej

Wady: Cieżki wybór czwartego.
Zalety: Wszechstronność. Mamy dużo Life, obstawe i serce drużyny czyli amazonke.


-------------------------------------------------------------------------------------------

   Nie wymagam od Was tak wygórowanego elaboratu, aczkolwiek będzie to dobra ściąga do rozpisania parodii strategii Uśmiech

   PAMIĘTAJCIE, że unikamy przekleństw, wyrazów obraźliwych, rasistowskich (wiem, że pal jest "czarny" , no ale zachowajmy troszeczkę kultury Duży uśmiech) etc.

   Czas trwania konkursu od dzisiaj do 6 stycznia. Ze wszystkich podesłanych prac wyłonimy 2 najśmieszniejsze oraz najbardziej sarkastyczne ^^

   Nagrody:

1 miejsce - ładne eq sorc orb pvp 
 
2 miejsce - 3 runy hr


     Życzę Wam powodzenia podczas pisania prac oraz "najgorszych" pomysłów Uśmiech


RE: "HEJTUJ LAMERA" - śmieszkowy konkurs - Sasuke-Uchiha - 12-29-2018

Podpowiedz ode mnie , popatrzcie na eq i game play remora Duży uśmiech


RE: "HEJTUJ LAMERA" - śmieszkowy konkurs - vess91 - 12-29-2018

heheheh :