Java PvM - Printable Version +- D2LoD.net - Diablo II Private Server (https://d2lod.net) +-- Forum: D2Realm (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Strefa PvM (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=36) +---- Forum: Strategie PvM (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=38) +---- Thread: Java PvM (/showthread.php?tid=381) |
Java PvM - Sasuke-Uchiha - 02-12-2020 Java PvM
1.Statystyki
Siła- pod uniesienie eq Zręczność - w zależności czy gramy z blokiem (75%) czy też bez Żywotność - Cała reszta Energia - Nic 2. Umiejętności Umiejętności bierne i magia Uderzenie krytyczne, Penetracja Uniki - szczerze mówiąc nie jestem ich fanem u javy. Ich animacja jest przydługa, powoduje przestoje przy atakowaniu w zwarciu, a szczególnie denerwuje podczas teleportu Oszczep i włócznia 20 pkt Furia błyskawic - podstawowy atak dystansowy 20 pkt Elektryczny cios - podstawowy atak w zwarciu Synergie - Uderzenie Mocy, Błyskawica, Uderzenie Błyskawicy. Na dojście 1pkt Dźgnięcie, Zatruty Oszczep, Oszczep Zarazy. 3. Progi a) IAS Dla Uderzenia mocy IAS FPA 0 11 10 10 26 9 50 8 95 7 Dla Furii IAS FPA 0 14 6 13 16 12 30 11 52 10 89 9 b) FCR Niestety jest tragicznie, przy progu 48 używanym do tele osiągamy szybkość gorszą o 1 klatkę niż sorka 0 fcr. FCR 0 7 14 22 32 48 68 99 152 klatki 19 18 17 16 15 14 13 12 11 c) FHR Nieco lepiej niż przy FCR. Dobrym progiem jest 86, gwarantujący FHR na poziomie standardowego hammera z progiem 48. 0 6 13 20 32 52 86 174 600 11 10 9 8 7 6 5 4 3 d) FBR Totalna masakra, najgorsze progi w grze 0 4 6 11 15 23 29 40 56 80 120 200 480 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4. Ekwipunek a) Standard Hełm: Griffon socketowany joolem 15ias/res - ogromny kop do dmg i przydatne 25fcr Czako - 2 sk kop do hp i many Zbroja: Enigma - świetne mody i przede wszystkim tele ogromnie zwiększające mobilność Amu: Gniew Lorda - 20ias do progu, 1 sk i miły light res Broń: (Eth) Upped Tytany - 4skille, kop do życia, ogromny fizyczny dmg i przede wszystkim self-rep. Eth tytanki mają ten minus, że przy intensywnym używaniu nie możemy ich naprawić, no i niestety nie mają ias. Receptą może być noszemie drugiej pary w ekwipunku. Eth upped wymagają 97str i 141dex. Str i tak będziemy musieli wpakować więcej, podobnie z dex z powodu bloku. Tarcza: Sanktuarium w Trollim Gnieździe - świetne resy, 20 FHR, 20 FBR, 20 większa szansa na blok, 20 dex Rękawice: -magic 3java/20ias - trochę lepszy dmg niż z rare -rare 2java/20ias/mods - przydatne mody to na pewno resy, dex i str. Rare z dobrymi modami są na pewno dużo lepsze od 3/20. Ringi: -Raven - zawsze i wszędzie CBF podstawowa sprawa, inne mody też są przydatne. -Soj - Mana + 1sk Pas: -Wigor Boga Gromów (TGV) -Razortail - przebijanie 33 % - dobre pod furię na większą grupę mobków Buty: -Aldury - sporo życia i kop do bardzo potrzebnego fire res -Rare buty 30frw/10fhr/dual-tri res - ogromny kop do jakże potrzebnych resów, FHR pozwoli nam uzyskać wyższy próg Switch: -cta -spirit monarch (dowolny fcr) Inwentarz: Anni, Torch oczywiście jak najlepsze Java Skillery z life/FHR pod próg Taliki z life i/lub res Księga TP Miejsca zostawiamy według preferencji. Merc: Hełm - Andy 'ral' Zbroja - Forti/Leviathan 'um' Broń - Infinity eth ca/gp/cv - bez tego nawet nie ruszamy tej postaci b) Wypas Hełm: Griffon 20/15 z joolem 15ias/15@res Zbroja: Eni Amu: Gniew Lorda/Mara - mara tylko i wyłącznie w jednym wypadku - czytaj przy 'Tarcza' Broń: 4+ skill/40ias Polecam 4/40 z selfrep, nie trzeba biegać po naprawy i są relatywnie niedrogie Tarcza: JMOD z 4xrbf light lub JMOD 2x15/15 + 2xrbf W tej drugiej opcji zdejmujemy hl i dajemy marę - wyciągamy bardzo ładne resy, kosztem mniejszego dmg. Rękawice: tylko rare 2java/20ias/res/itd Ringi: Jak poprzednio Pas: Jak poprzednio Buty: Tri-res rare Merc: tak samo jak wcześniej Switch: cta+spirit Inwentarz: Tak jak wcześniej, z tymże lepiej - perf anni, perf torch, taliki 20life/5@, java sk life/fhr. Osiągi: 95IAS (progi 89 i 95 dla ataków) 22/48 FCR progi FHR podobnie jak wcześniej, z tymże z jmodem tracimy 20fhr FBR jak wcześniej -res 85 conv + 20 griff + 20 jmod = -125res (przy mobach z <=25 res nie będzie różnicy względem tańszego eq) Kosmiczny dmg, bossowie na 8ppl game padają w parę sekund. Często wykorzystuje się takie javy jako LH (Last Hit) na baalrunach. Koszt jest jednak nieporównywalnie wyższy od średniego eq. 5. Podsumowanie Szybkość zabijania mobów przez javę jest nieporównywalna z żadną inną postacią. Ogromny dmg jest jednak okupiony sporymi minusami jakimi na pewno jest powolne tele, szybko zużywająca się mana czy brak umiejętności dających bonusy do życia/resów/obrony itp (nie licząc kontrowersyjnych uników). Nie jest to na pewno postać tak uniwersalna jak hammer czy soso light, ale w swojej dziedzinie jest na pewno najlepszym wyborem. |