Sting MapHack 1.13c - config by PRS - Printable Version +- D2LoD.net - Diablo II Private Server (https://d2lod.net) +-- Forum: D2Realm (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Strefa PvM (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=36) +---- Forum: Dyskusje i Sugestie (https://d2lod.net/forumdisplay.php?fid=37) +---- Thread: Sting MapHack 1.13c - config by PRS (/showthread.php?tid=588) |
Sting MapHack 1.13c - config by PRS - PRS - 11-17-2021 Chciałbym podzielić się MapHackiem, z którego korzystam - może komuś się przyda. Mowa o MapHacku Stinga z configiem zmodyfikowanym przeze mnie na bazie cfg autorstwa phx_pro a wcześniej DG (MH używany przez wiele lat np. na D2Trade). MH jest dostosowany do regulaminu serwera - nie ma chickena, ani nie wyświetla mobów na automapie. Wszystkie pozostałe funkcje jakie były w oryginalnym Sting MH (m.in. auto party, fast exit, tp do miasta, wskaźnik do lokacji) są w nim zawarte. To co zmieniłem to przypisanie niektórych klawiszy, ikonki i kolory na automapie dopasowane do moich upodobań oraz filtr dropu. Jeżeli chodzi o filtr - tutaj zamysł jest dość prosty. Każdy w jakikolwiek sposób przydatny item (pod rw, uniq, rare, setowy, magic) jest defaultowo wyświetlany przez filtr dropu. Dzięki temu MH jest przyjazny również dla osób, które dopiero zaczynają grę - przykładowo miecze pod ducha, base pod crap insi, czy jakieś słabsze unikaty/itemy setowe nie są ukryte. Itemy, których nie chcemy żeby były wyświetlane można usunąć ręcznie - wystarczy wejść w plik d2hackmap.cfg, w części z filtrem dropu znaleźć linijkę odpowiadającą za dany item, następnie dezaktywować ją wpisując przed początkiem linijki znak "/", na przykład.: Quote:Item Colours[Hydra Bow] [2,3][All][1,5,6,7]: 5,0x4e // nor/hiq Hydra Bow 4/5/6sox zmieniamy na: Quote:/Item Colours[Hydra Bow] [2,3][All][1,5,6,7]: 5,0x4e // nor/hiq Hydra Bow 4/5/6sox I to wszystko, Hydra Bow nie będzie się już wyświetlał. Prezentacja kolorów na automapie: Złoty- unikaty Żółty - rare items Szary/biały - pgm / gemy bez skazy Fioletowy - talizmany Sraczkowaty - itemy pod RW Czerwony - runy od PUL do ZOD Zielony - itemy setowe Defaultowo widać wszystkie unikaty, rare itemy, gemy bez skazy i pgm, wszystkie itemy setowe, wszystkie przydatne itemy pod RW, przydatne itemy magic, mikstury "super" i rejuvy, itemy questowe, gold powyżej kwoty 5k. Dodatkowo na automapie w formie trójkątów pokazywane są przydatne unikaty, kluczowe rare itemy (amu/ringi/ręce/buty/circ), gemy bez skazy i pgm, runy pul+, wszystkie talizmany, przydatne itemy setowe, wszystkie itemy pod RW. Klawiszologia - najważniejsze funkcje : Reload configu MH - NUM9 Zmiana trybu wyświetlania modyfikatorów w itemach socketowanych / RW - NUM8 Skan Ekwipunku : NUM7 Socket protect - INSERT Filtr Dropu - D Alt Lock - Y Auto Party / Auto loot permit HC - U Quick next game - SPACE Quick tp do miasta - F9 Wskaźnik do lokacji/questu - C Link do pobrania MH: https://drive.google.com/file/d/17Re99rep-hQYCan67b-aX6-xzQkOYWsq/view?usp=sharing RE: Sting MapHack 1.13c - config by PRS - PRS - 11-18-2021 Instrukcja dodawania itemów do filtra dropu / zmieniania kolorów oraz ikonek w d2hackmap.cfg Przykładowa linijka odpowiadająca za item w sekcji z filtrem dropu: Quote:Item Colours[Berserker Axe][2,3][1,2][1,4,5,6,7]: 5,0x4e // nor/hiq Berserker Axe 0/3/4/5/6sox eth&noneth *Każda linijka w filtrze rozpoczyna się od Item Colours ; [Kod/nazwa przedmiotu lub kategorii] - zgodna z listą w pliku d2hackmap.vcb - można wpisać nazwę przedmiotu, nazwę wydzielonej sekcji lub samą liczbę - kod itemu; [2,3] - typ przedmiotu (1 = low quality, 2 = normalny, 3 = dobrej jakości, 4 = magic, 5 = set, 6 = rare, 7= unikat, 8= craft) ; [1,2] - 1 = przedmiot zwykły, 2 = przedmiot eteryczny. "ALL" = wszystkie ; [1,4,5,6,7] - wariant ilości socket (1 = 0sox, 2 = 1sox, 3 = 2 sox, 4 = 3sox, 5 = 4sox, 6 = 5sox, 7 = 6sox) ; 5,0x4e - widok przedmiotu na automapie. Liczba przed przecinkiem (w tym wypadku 5) = kod koloru tekstu Liczba po przecinku i 0x (w tym wypadku 4e) = kod koloru ikony kolory można wziąć z tabelki "kolory.jpg" w folderze info (wrzucam ją też poniżej) Zamiast np. "5,0x4e" można też wpisać "-1", wtedy przedmiot będzie widoczny tylko pod ALT w defaultowym kolorze - na automapie nie będzie ikonki. tabela kolorów: Jak zmienić ikonkę na automapie (np. trójkąt) na inną Odnajdujemy sekcję "wyswietlanie na minimapie" - znajduje się ona na początku configu, pod głównymi funkcjami Quote:Player Blob File: "blobme" Następnie przypisujemy ikonkę zgodnie z własnymi preferencjami. Nazwy ikonek odpowiadają plikom BMP w głównym folderze MapHacka. Widoczność mobów na automapie - NA REALMIE ZABRONIONA - do użytku tylko na single player linijkę "//Automap Monsters Toggle: 0, VK_" w sekcji MONSTERS należy zamienić na: "Automap Monsters Toggle: 1" RE: Sting MapHack 1.13c - config by PRS - PRS - 10-21-2023 Sting MapHack dla 1.11b Poniżej wrzucam paczkę dwóch MapHacków - oryginalny MH Stinga do 1.11b oraz wersja przerobiona przeze mnie na bazie MH do 1.13c z filtrem dropu. https://www.dropbox.com/scl/fi/b6zkbkt2ty6bppz6rrohk/Sting-MapHack-1.11b.rar?rlkey=7ag6pmqcvmm0tyhl0btdxmg44&dl=0 Niektóre funkcje MH nie działają na 1.11 (auto pp, skan eq poza miastem, licznik kills, ilość hp/mana, % expa, total res, wyświetlanie area lvl, base stats). |