02-06-2020, 05:58 PM
(This post was last modified: 02-06-2020, 05:59 PM by Sasuke-Uchiha.)
PvP/TvT PCL Pal Hammer Supporter Build vers.1.0 by Qba
Spis Treści
1.Wstęp
2.Słownik
3.Progi fcr/fhr/fbr
4.Umiejetności
5.Statystyki
6.Items
7.PvP
8.TvT
9.Porady/Ciekawostki/Rules
10.Podziekowania
1.Wstęp
Witam , build który napisałem dotyczy Hammera PvP/TvT na zasadach PCL.Gram tym charem już troche czasu
i jak narazie sprawia mi tą sporą przyjemność.Hammer jest to specyficzny char ,którego głównym przeznaczeniem
jest walka TvT.Znajdziecie tu informacje dotyczące skillów/statow/progów no i walk PvP/TvT.Zyczę miłego czytania.
2.Słownik
SUPPORTER-z ang.Pomocnik,Hammer pełni rolę supportera w teamie z Amką.
FHR-Szybsze odzyskiwanie równowagi
FCR-Szybsze rzucanie czarów.
FBR-Szybsze Blokowanie
ED-Zwiększenie obrażeń
RES-Odporność
DR-Redukcja obrażeń
MIX-Szybkie zmienanie aur conc/might/fan w teamie z Amką.
RL-Uzupełnienie życia
STR-Siła
DEX-Zręczność
Vita-Żywotność
Ene-Energia
IAS-Zwiekszona szybkość ataku
OW-Otwarcie Ran
AR-Skuteczność Ataku
3.Progi
*FCR
Progi 15 14 13 12 11 10 9
Potrzebne FCR 0% 9% 8% 30% 48% 75% 125%
Czar/sec 1.67 1.79 1.92 2.08 2.27 2.50 2.78
Przyrost dmg 0% 7% 15% 25% 36% 50% 67%
Interesują nas tylko dwa progi 75 i 125
*FHR
Progi 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3
Laski/Włocznie 0% 3% 7% 13% 20% 32% 48% 75% 120% 280%
Inne Bronie 0% 7% 15% 27% 48% 86% 200%
*FBR
Progi szybszej szansy na blok
Progi 5 4 3 2 1
ze Świętą Tarczą 0% 86
bez Świętej tarczy 0% 13% 32% 86% 600%
4.Umiejętności
Aury Ofensywne
Moc (Might)-1, przydatne ew. w mixie dla amy,req do dalszych aur
Błogosławiona celność(Blessed Aim)- 20 , premia do młotków.
Koncentracja(Concentracion)- 20 , zwieksza dmg od młotków.
Fanatyzm(Fanaticizm)- 1, aura potrzebna do mixa w teamie z amką,z fanem smite'ujemy i szarzujemy przy pomocy Botda
Święty Ogień(Holy Fire)- 1, na dojście do Holy Freeze.
Święty Chłód(Holy Freeze)- 1, przydatny skill vs ama/barb ,który spowalnia melee chary.
Jak ktoś chce może dać 1pkt w Przekonanie (Conv) ,ja tego nie polecam gdyż traci sie niepotrzebnie pkty a jeśli w przeciwnym teamie
jest FoH to nasz conv i tak nie zadziała.
Aury Defensywne
Modlitwa (Prayer)- 1 ,lecz jak nam zostaną pkty to wkładamy je własnie w tej skill ,premia do Medi.
Oczyszczenie (Defiance)-1 ,na dojście do medi,przydatny jedynie na Javy/Necy psn.
Medytacja(Meditation)-1 ,świetny skill,odnawia nam mane/life.Gdy Leczymy team przez HB wrzucamy medi.
Śmiałość-1pkt ,na dojście do wigoru.
Wigor(Vigor)-20 , premia do hammerków,użyuwamy go do poruszania sie bez charge,wrzucamy go ,gdy Ama porusza sie po mapie.
Zbawienie(Salvation)-1 ,good skill vs sin/Foh/sorc ,poniewaz podnosi nam resy ,właczamy go gdy foh zbliża sie do naszego teamu.
Umiejętności Bojowe
Pchnięcie (Smite)-1 , bardzo przydatna umiejętnośc vs Ama.
Święta Tarcza (Holy Shield)-1 ,poprawia nam obrone,dodaje nam obrażenia do Smita,lepszy blok.
Szarża (Charge)- 1 ,fajny skill jak mamy na switchu Botd ,good vs ama no i jest to nasz sposób poruszania sie,niezbedny do charge lagów.
Błogoslawiony Młot (Blessed Hammer)-20 , wiadomo podstawowa umiejętność
Święty Pocisk(Holy Bolt)-1 ,czyli przysłowiowe HB ,genialny skill ,dzięki niemu leczymy nasz teamt podczas TvT.
5. Statystyki
Base Stats
Str - 25
Dex - 20
Vit - 25
Ene - 15
Staty dostawane na level
Zycie - +2/level
Mana - 1,5/level
Wytrzymalosc -89/level
Str - 0 ,z annim,torchem i eni zakładamy spokojnie all items
Dex -Pod max blok z Spiritem pala z HS i ravenem
Vita-Reszta
Ene-0
6.Items
Bronie
*Wizzard z jevelem 7fhr/dex/str
Plusy Wizz mana,resy,fcr
Jevel fhr,dex nięzbędny do bloku,str
*Ostatni Oddech w Eth Toporze Berserkerskim (Eth Botd Ba )
Plusy spory kop do dmg ,Ias,life,mana
*Griswold's Weapon zasocketowany 4x Um Rune.
Plusy Dzięki 4xUm mamy 100% OW dzieki czemu możemy łatwo i sprawnie zesmitować Ame.
*Serce Dębu (Hoto)
Plusy Fcr,skill,dex,all resists
Armor
*Enigma Mp 15 ed
Plusy 2sk,ogromny kop do str,frw,life,DR
*Armor 4soc z Base life socketowany 4xJah
Plusy Life!!,jednak wole enigme ze względu na inne dodatki
Gloves
*Pięść Maga
Plusy fcr/reg mana
*Pięśc Krwi
Plusy ias/fhr/life ,przydatne vs ama/barb ,przy używaniu Botda.
Butki
*Wodołazy
Plusy Dex,frw,missile defense,fire res
Pasek
*Arach
Plusy skill,bonus do many,fcr
Używamy go ,gdy nie mamy amu z 20fcr ,by dobic do progu 125 fcr.
*Verdungo
Plusy DR,RL,FHR,bonus do Vita.
*Wigor Boga Gromów
Plusy Light Abs ,używamy go vs foh.
Shield
*
Zakarum najlepiej Eth
Plusy dmg do smita,AR,Resy,skill,szybszy blok
*Spirit Pala 35 Fcr, ja mam w Sacred Targe.
Plusy Skill,FHR,Resy,FCR,ogromny bonus do Many.
Hełm
*Shako Jah/Ber/P.Ruby/ew.Vex/Lo
Plusy 2skill,DR,Life,mana
Jak ktoś woli może załorzyć jakiś fajny circlet ale wole shako
Amulet
*Amu 2sk/20fcr/bonusy ,najlepsze rozwiązanie gdyż bez aracha osiągniemy próg 125fcr.
*Amu 2sk/1xfcr/dex/bonusy ,tez good ,lecz nie osiągniemy progu 125 bez aracha.
Ringi
*Kamień Jordana (SoJ)
Plusy skill i duży kop do Many
*Ognikowiec(wisp)
Plusy abs light
*Dwarf Star
Plusy fire abs/life
*Kruczy Lód (Raven)
Plusy cold abs,dex,AR,mana,nie można zamrozić
*Obrączka Bul-Katosa
Plusy skill,life
Kombinacje Ringów
Ja preferuje grać TvT na Soj+Raven jesli w przeciwnym teamie jest wymagany inny abs to w miejsce soja wstawiamy wisp/dwarf
2x BK ring , dzięki nim mamy sporo life , skill też jest ,nice
Bk+Raven ,mamy life,bonus do dexa no i cold abs
Switch
Eth Botd Ba/Griss weapon +Zaka
Talizmany
*Anni najlepiej 20/x
*Torch tez 20/x
*Skillery
-9x Offensiv z Life w Teamie z Amką
-9xCombat sk's z Life na 1v1 only
-Można też stosować Mix Offens+Combats
*Small Charms
-12x Scs 20Life ,takie sc w zupełności wystarczą chyba że ktoś ma 20hp/res albo 20/17 ale to już spory wydatek
7.PvP
Opisze tu krótko jak walczyc vs poszczególny char i jakie nosić items.
vs Ama
Próg Fcr 75
items Botd Ba/Griss Weapo,Shako Ber,Raven+Bk5,Zaka Ber,Bloodfists,verdungo,HL
Podczas tego duelu ,nie potrzebujemu używać młotków Nie używamy też HF+Charge ,gdyz jest to zabronione na pcl.Do ataku amki używamy charge+smite.
Podbiegamy od Dołu do Amki i robimy charge lag.Następnie uderzamy ją charge no i smitujemy.
Można też zabić ją samą charge , ale smite jest o wiele skuteczniejszy.
vs Barb
Próg Fcr 75
items Hoto ze wzlędu na dmg i rl,Verdungo,Raven+Bk,Shako Jah/Ber,Zaka,
Na Pcl Rules nie możemy używać conc i aur odnawiających życie vs barb. Dlatego używamy wigoru i holy freeze.
Podbiegamy do barba na hf i puszczamy młotki,przeczuwajac jego dalsze posunięcia a następnie spowrotem cofamy sie.Robiąc
to co jakiś czas zmusimy barba do błedu aż w końcu wpadnie w nasze młotki;] Należy uważac żeby nie dać sie złapać w Ww bo może być po nas
Walka z barbem , jak ma dużo life , będzie trwała napewno długo , lecz jeśli będziemy rozważnie grać to wkońcu wygramy
vs Dru Ele
Próg Fcr 125
items Shako Jah,Verdungo,Raven+Bk,hoto/wizz,spirit
Tutaj tez nie możemy używać conc.Biegając na szarży rozpuszczamy młotki po mapie , przeczuwając jaki następny krok podejmie Dru.
Nie możemy dać sie złapać w Huragan , bo bez Fhru będzie to koniecWkońcu powinien zginąc po parunastku młotkach ,więc czekam cierpliwie i gramy
w pełnej koncentracji.
vs Rabbies/Fury Dru
Próg Fcr 125
items Shako Jah/Raven+Bk,Wizz,Spirit,verd
Tutaj nie powinno być żadnego problemu. Rozkręcamy młotki przed siebie czekając aż wejdzie w nie przeciwnik~~
vs Nec
Próg Fcr 125
items Shako Jah,Verd,2xSoj/BK,spirit
Osobiście nie polecam atakowania Necra Botdem,gdyż wpadniemy w jego bsy/speary.Aby podejść do neca używamy chargy ,robiąc przy tym lag.
Omijajać jego bsy ,gdy jestesmy blisko niego rozkręcamy młoty po chwili wycofując sie.Pare takich ataków napewno przyniesie skutek i wygramy
vs Sos
Próg Fcr 125
*Fb
items Dwarf,Shako Jah,Spirit,wizz Io,Infernosy
Zakładamy jedynie dwarf i inferno z nimi mamy akurat 85%resa..Biegamy na charge rozpuszczając młotki po całej mapie.Unikamy wrogich fb's i puszczamy młoty starając sie przeczuć jej Tele.
Nie możemy dać sie złapać w NL.Nie Polecam też atakowania sorki botdem ,gdyż jak sorc gra z głową złapie nas w nl i ztankuje fb.
Jesli sorc ma blok,szarża za wiele nie zdziałamy,w gre wchodzi ew.smite.
*Blizz
items 2xRaven,Shako Jah,Spirit,wizz Io
Bez dwóch ravenów nie ma wogle sensu grać.Blizz ma bardzo duży dmg,i możemy paść po 2 blizzach~~.
Tak samo vs fb, tylko tutaj staramy sie nie wpaść w blizzy.Biegając na charge rozkręcamy młoty naprzeciwko lecącej sosy.
Botd tez tu nie wchodzi w gre;]
*Light
items Wisp,shako jah,spirit,wizz Io
Ze Względu na spory dmg staramy sie nie dostać lightem.Tak samo jak przypadku fb ,biegając na charge rozkręcamy młoty naprzeciw lecącej sosy
*Orb
Items raven,shako jah,wizz io,spirit
Orberka będzie nam mało zabierać ,lecz po dłuższym obrywaniu może nam sporo obniżyć sie życie.Rozkręcamy młoty tak starając sie wyczuć gdzię orberka sie telnie.
Zginie po 1-2 młotkach wiec nie powinno byc problemu
vs Pal
*FoH
items TG/Wisp,shako jah,verd
Możemy zaatakować go szarża, trzymając na Nl.Jednak nie będzie to do końca skuteczne,gdyż foh ma blok.Na Pcl Rules my gramy bez conc, a foh bez conva.
Dlatego jego ataki nie są już tak silne,ale nie możemy go zlekceważyc.Możemy zaatakować charge i nastepnie dobić młotami ,lub starając sie rozkręcic
młoty przed niego tak ,aby w nie wpadł.
*Smite
items shako ber,zaka ber,raven+bk,verd,wizz fhr/dex
Nie możemy używać Medi i Conc.Smite będzie nas tankował charge i próbował dobić z pchnięcia.Dlatego rozkręcamy młotki niedaleko siebie oddalac sie o pare miejsc.W ten sposób
smite będzie cały czas wpadał w młotki a my wyjdziemy z tego cało
*Hammer
items Shako Jah,Verd,Spirit,2xSojs/Bk
No i przyszedł czas na Mirrora Musimy omijać z daleka wrogie hammery.Staramy sie przewidzieć miejsce w którym pojawi sie
nasz przeciwnik.Cały czas musimy widzieć jego położenie na mapie,gdyż może do nas podbiec na charge lagu i zabić~~~.Nie gramy offensywnie gdyż przy odrobinie pecha
wejdziemy w młoty.Przeczuwamy jego ruchy i rozkrecamy młoty przed siebie.
vs Sin
items Wisp/Tg,Shako Jah,spirit
Chyba najtrudniejszy duel dla hammera Możemy biegać w wokoł niej uważajac na trapy i rozpuszczać młoty.
Gdy uderzy nas jakaś trapa od razu właczamy Medi P.Robiąc charge lagi staramy się podejść jak najbliżej i ztankować ją młotkami.
Kiedy Assce zostanie mało life ,wtedy dobijamy ją szarżą
GL&HF
7.TvT
Hammer stworzony jest do gry Team vs Team ( TvT ) Głównym zadaniem hammera w teamie jest supportowanie amy+ leczenie całego teamu.
Przejdzmy do sedna ;]
Jak jesteśmy w Teamie z Amką to gramy tak
-Gramy całkowitego supporta
-Nie oddalamy sie od niej ew.mały rush
-Wrzucamy Mixa
-Gdy ama sie przemieszcza wrzucamy Vigor.
-Rozkręcamy troche młotków
-Leczymy ame gdy zachodzi taka potrzeba
Dzieki naszemu mixowi jej dmg i ias sporo sie zwiększa.Dlatego zalecane jest tu założenie 9xOffensiv sk's.
Gdy Gramy z innymi charami np.Hamm Barb Sorc Asn to tez kontrolujemy ich life ,a gdy zachodzi potrzeba to leczymy.
Z hammerkiem trzeba sie ograć dlatego grajcie w tourach/grach treningowych i skillujcie ;'> Powodzenia
8.Porady/Ciekawostki/Rules
*Młot rozkręca sie od lewej do prawej strony
*Po Pełnym obrocie mlot znika i staje sie niewidzialny.Jest to głowna broń naszej postaci
*Gdy atakujemy szarża to atakujemy od dołu gdyż mamy większe pole widzenia.
*Kiedy Robimy Charge Lagi powodujemy Skipy(Lag),dzieki któremych przeciwnik widzi nas po drugiej stronie mapy a w rzeczywistości stoimy tuż
obok niego i rozkręcamy młotki Robienie Charge lagów polega na poruszaniu sie na szarży przez pare ekranów.
Rules PcL
*1v1
-Pala używający medi może mieć 13rl , pala który nie używa medi może mieć 33rl
-Zabrania się jednoczesnego używania charge i vigoru
-Zabrania się używania charge + holy freeze vs Ama
-Duel vs Ama rozgrywa się na mapie z mostem, najlepiej bez kwadratu
-Hammer vs foh bez conc/conv
=Pal vs ama bez medi
-Hammer vs melee dru bez cleansing
-Hammer vs barb hammer gra z 50 %block
-Hammer vs smite smite bez medi
-Hammer vs hammer/smite bez conc
=vs Barb hammer nie może używać conc
-Medi (jest allow na 1v1) + uciekanie / lame style / passiv gra będzie banowana i będą konsekwencje z tego faktu
*TvT
2v2
-Team z palem nie może używać Cta
-Maksymalna ilość odzyskiwania życia (Replenish Life) wynosi 30.
-Jeśli Paladyn używa umiejętności Medytacja (Meditation), Modlitwa (Prayer) lub Oczyszczenie (Cleansing), nie może używac przedmiotu Serce Dębu (Heart of the Oak).
-Zabronione jest użycie umiejętności (skill) pochodzących z przedmiotów (np. użycie czaru teleport z Enigmy – wyjątkiem jest tu mozliwość użycia przedmioru Wezwanie do Broni (Call to Arms) z wszystkimi umiejętnościami z niego pochodzącymi.
3v3
*Jeśli w przeciwnym teamie nie ma HB wówczas my nie możemy go używać
*Cały skład (bez gracza rezerwowego) nie może zawierać więcej niż dwu postaci jednej klasy z wyjątkiem składu z dwoma paladynami, dwoma zabójczyniami i dwoma czarodziejkami. Takie składy (np. 2x pal + barb czy 2x sorc + pal czy 2x asn + nec) są ZABRONIONE.
Resists
vs FB 85max+1abs 200% res
vs Sos Orb 75max+1abs 180% res
vs Blizz sos 75max+2abs 200% res
vs Light Sos 85max+1abs 210% res
vs FoH 85max+1abs 200% res
vs asn trap 85max+1abs 210% res
vs asn Hybrid 80max 180% res
Spis Treści
1.Wstęp
2.Słownik
3.Progi fcr/fhr/fbr
4.Umiejetności
5.Statystyki
6.Items
7.PvP
8.TvT
9.Porady/Ciekawostki/Rules
10.Podziekowania
1.Wstęp
Witam , build który napisałem dotyczy Hammera PvP/TvT na zasadach PCL.Gram tym charem już troche czasu
i jak narazie sprawia mi tą sporą przyjemność.Hammer jest to specyficzny char ,którego głównym przeznaczeniem
jest walka TvT.Znajdziecie tu informacje dotyczące skillów/statow/progów no i walk PvP/TvT.Zyczę miłego czytania.
2.Słownik
SUPPORTER-z ang.Pomocnik,Hammer pełni rolę supportera w teamie z Amką.
FHR-Szybsze odzyskiwanie równowagi
FCR-Szybsze rzucanie czarów.
FBR-Szybsze Blokowanie
ED-Zwiększenie obrażeń
RES-Odporność
DR-Redukcja obrażeń
MIX-Szybkie zmienanie aur conc/might/fan w teamie z Amką.
RL-Uzupełnienie życia
STR-Siła
DEX-Zręczność
Vita-Żywotność
Ene-Energia
IAS-Zwiekszona szybkość ataku
OW-Otwarcie Ran
AR-Skuteczność Ataku
3.Progi
*FCR
Progi 15 14 13 12 11 10 9
Potrzebne FCR 0% 9% 8% 30% 48% 75% 125%
Czar/sec 1.67 1.79 1.92 2.08 2.27 2.50 2.78
Przyrost dmg 0% 7% 15% 25% 36% 50% 67%
Interesują nas tylko dwa progi 75 i 125
*FHR
Progi 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3
Laski/Włocznie 0% 3% 7% 13% 20% 32% 48% 75% 120% 280%
Inne Bronie 0% 7% 15% 27% 48% 86% 200%
*FBR
Progi szybszej szansy na blok
Progi 5 4 3 2 1
ze Świętą Tarczą 0% 86
bez Świętej tarczy 0% 13% 32% 86% 600%
4.Umiejętności
Aury Ofensywne
Moc (Might)-1, przydatne ew. w mixie dla amy,req do dalszych aur
Błogosławiona celność(Blessed Aim)- 20 , premia do młotków.
Koncentracja(Concentracion)- 20 , zwieksza dmg od młotków.
Fanatyzm(Fanaticizm)- 1, aura potrzebna do mixa w teamie z amką,z fanem smite'ujemy i szarzujemy przy pomocy Botda
Święty Ogień(Holy Fire)- 1, na dojście do Holy Freeze.
Święty Chłód(Holy Freeze)- 1, przydatny skill vs ama/barb ,który spowalnia melee chary.
Jak ktoś chce może dać 1pkt w Przekonanie (Conv) ,ja tego nie polecam gdyż traci sie niepotrzebnie pkty a jeśli w przeciwnym teamie
jest FoH to nasz conv i tak nie zadziała.
Aury Defensywne
Modlitwa (Prayer)- 1 ,lecz jak nam zostaną pkty to wkładamy je własnie w tej skill ,premia do Medi.
Oczyszczenie (Defiance)-1 ,na dojście do medi,przydatny jedynie na Javy/Necy psn.
Medytacja(Meditation)-1 ,świetny skill,odnawia nam mane/life.Gdy Leczymy team przez HB wrzucamy medi.
Śmiałość-1pkt ,na dojście do wigoru.
Wigor(Vigor)-20 , premia do hammerków,użyuwamy go do poruszania sie bez charge,wrzucamy go ,gdy Ama porusza sie po mapie.
Zbawienie(Salvation)-1 ,good skill vs sin/Foh/sorc ,poniewaz podnosi nam resy ,właczamy go gdy foh zbliża sie do naszego teamu.
Umiejętności Bojowe
Pchnięcie (Smite)-1 , bardzo przydatna umiejętnośc vs Ama.
Święta Tarcza (Holy Shield)-1 ,poprawia nam obrone,dodaje nam obrażenia do Smita,lepszy blok.
Szarża (Charge)- 1 ,fajny skill jak mamy na switchu Botd ,good vs ama no i jest to nasz sposób poruszania sie,niezbedny do charge lagów.
Błogoslawiony Młot (Blessed Hammer)-20 , wiadomo podstawowa umiejętność
Święty Pocisk(Holy Bolt)-1 ,czyli przysłowiowe HB ,genialny skill ,dzięki niemu leczymy nasz teamt podczas TvT.
5. Statystyki
Base Stats
Str - 25
Dex - 20
Vit - 25
Ene - 15
Staty dostawane na level
Zycie - +2/level
Mana - 1,5/level
Wytrzymalosc -89/level
Str - 0 ,z annim,torchem i eni zakładamy spokojnie all items
Dex -Pod max blok z Spiritem pala z HS i ravenem
Vita-Reszta
Ene-0
6.Items
Bronie
*Wizzard z jevelem 7fhr/dex/str
Plusy Wizz mana,resy,fcr
Jevel fhr,dex nięzbędny do bloku,str
*Ostatni Oddech w Eth Toporze Berserkerskim (Eth Botd Ba )
Plusy spory kop do dmg ,Ias,life,mana
*Griswold's Weapon zasocketowany 4x Um Rune.
Plusy Dzięki 4xUm mamy 100% OW dzieki czemu możemy łatwo i sprawnie zesmitować Ame.
*Serce Dębu (Hoto)
Plusy Fcr,skill,dex,all resists
Armor
*Enigma Mp 15 ed
Plusy 2sk,ogromny kop do str,frw,life,DR
*Armor 4soc z Base life socketowany 4xJah
Plusy Life!!,jednak wole enigme ze względu na inne dodatki
Gloves
*Pięść Maga
Plusy fcr/reg mana
*Pięśc Krwi
Plusy ias/fhr/life ,przydatne vs ama/barb ,przy używaniu Botda.
Butki
*Wodołazy
Plusy Dex,frw,missile defense,fire res
Pasek
*Arach
Plusy skill,bonus do many,fcr
Używamy go ,gdy nie mamy amu z 20fcr ,by dobic do progu 125 fcr.
*Verdungo
Plusy DR,RL,FHR,bonus do Vita.
*Wigor Boga Gromów
Plusy Light Abs ,używamy go vs foh.
Shield
*
Zakarum najlepiej Eth
Plusy dmg do smita,AR,Resy,skill,szybszy blok
*Spirit Pala 35 Fcr, ja mam w Sacred Targe.
Plusy Skill,FHR,Resy,FCR,ogromny bonus do Many.
Hełm
*Shako Jah/Ber/P.Ruby/ew.Vex/Lo
Plusy 2skill,DR,Life,mana
Jak ktoś woli może załorzyć jakiś fajny circlet ale wole shako
Amulet
*Amu 2sk/20fcr/bonusy ,najlepsze rozwiązanie gdyż bez aracha osiągniemy próg 125fcr.
*Amu 2sk/1xfcr/dex/bonusy ,tez good ,lecz nie osiągniemy progu 125 bez aracha.
Ringi
*Kamień Jordana (SoJ)
Plusy skill i duży kop do Many
*Ognikowiec(wisp)
Plusy abs light
*Dwarf Star
Plusy fire abs/life
*Kruczy Lód (Raven)
Plusy cold abs,dex,AR,mana,nie można zamrozić
*Obrączka Bul-Katosa
Plusy skill,life
Kombinacje Ringów
Ja preferuje grać TvT na Soj+Raven jesli w przeciwnym teamie jest wymagany inny abs to w miejsce soja wstawiamy wisp/dwarf
2x BK ring , dzięki nim mamy sporo life , skill też jest ,nice
Bk+Raven ,mamy life,bonus do dexa no i cold abs
Switch
Eth Botd Ba/Griss weapon +Zaka
Talizmany
*Anni najlepiej 20/x
*Torch tez 20/x
*Skillery
-9x Offensiv z Life w Teamie z Amką
-9xCombat sk's z Life na 1v1 only
-Można też stosować Mix Offens+Combats
*Small Charms
-12x Scs 20Life ,takie sc w zupełności wystarczą chyba że ktoś ma 20hp/res albo 20/17 ale to już spory wydatek
7.PvP
Opisze tu krótko jak walczyc vs poszczególny char i jakie nosić items.
vs Ama
Próg Fcr 75
items Botd Ba/Griss Weapo,Shako Ber,Raven+Bk5,Zaka Ber,Bloodfists,verdungo,HL
Podczas tego duelu ,nie potrzebujemu używać młotków Nie używamy też HF+Charge ,gdyz jest to zabronione na pcl.Do ataku amki używamy charge+smite.
Podbiegamy od Dołu do Amki i robimy charge lag.Następnie uderzamy ją charge no i smitujemy.
Można też zabić ją samą charge , ale smite jest o wiele skuteczniejszy.
vs Barb
Próg Fcr 75
items Hoto ze wzlędu na dmg i rl,Verdungo,Raven+Bk,Shako Jah/Ber,Zaka,
Na Pcl Rules nie możemy używać conc i aur odnawiających życie vs barb. Dlatego używamy wigoru i holy freeze.
Podbiegamy do barba na hf i puszczamy młotki,przeczuwajac jego dalsze posunięcia a następnie spowrotem cofamy sie.Robiąc
to co jakiś czas zmusimy barba do błedu aż w końcu wpadnie w nasze młotki;] Należy uważac żeby nie dać sie złapać w Ww bo może być po nas
Walka z barbem , jak ma dużo life , będzie trwała napewno długo , lecz jeśli będziemy rozważnie grać to wkońcu wygramy
vs Dru Ele
Próg Fcr 125
items Shako Jah,Verdungo,Raven+Bk,hoto/wizz,spirit
Tutaj tez nie możemy używać conc.Biegając na szarży rozpuszczamy młotki po mapie , przeczuwając jaki następny krok podejmie Dru.
Nie możemy dać sie złapać w Huragan , bo bez Fhru będzie to koniecWkońcu powinien zginąc po parunastku młotkach ,więc czekam cierpliwie i gramy
w pełnej koncentracji.
vs Rabbies/Fury Dru
Próg Fcr 125
items Shako Jah/Raven+Bk,Wizz,Spirit,verd
Tutaj nie powinno być żadnego problemu. Rozkręcamy młotki przed siebie czekając aż wejdzie w nie przeciwnik~~
vs Nec
Próg Fcr 125
items Shako Jah,Verd,2xSoj/BK,spirit
Osobiście nie polecam atakowania Necra Botdem,gdyż wpadniemy w jego bsy/speary.Aby podejść do neca używamy chargy ,robiąc przy tym lag.
Omijajać jego bsy ,gdy jestesmy blisko niego rozkręcamy młoty po chwili wycofując sie.Pare takich ataków napewno przyniesie skutek i wygramy
vs Sos
Próg Fcr 125
*Fb
items Dwarf,Shako Jah,Spirit,wizz Io,Infernosy
Zakładamy jedynie dwarf i inferno z nimi mamy akurat 85%resa..Biegamy na charge rozpuszczając młotki po całej mapie.Unikamy wrogich fb's i puszczamy młoty starając sie przeczuć jej Tele.
Nie możemy dać sie złapać w NL.Nie Polecam też atakowania sorki botdem ,gdyż jak sorc gra z głową złapie nas w nl i ztankuje fb.
Jesli sorc ma blok,szarża za wiele nie zdziałamy,w gre wchodzi ew.smite.
*Blizz
items 2xRaven,Shako Jah,Spirit,wizz Io
Bez dwóch ravenów nie ma wogle sensu grać.Blizz ma bardzo duży dmg,i możemy paść po 2 blizzach~~.
Tak samo vs fb, tylko tutaj staramy sie nie wpaść w blizzy.Biegając na charge rozkręcamy młoty naprzeciwko lecącej sosy.
Botd tez tu nie wchodzi w gre;]
*Light
items Wisp,shako jah,spirit,wizz Io
Ze Względu na spory dmg staramy sie nie dostać lightem.Tak samo jak przypadku fb ,biegając na charge rozkręcamy młoty naprzeciw lecącej sosy
*Orb
Items raven,shako jah,wizz io,spirit
Orberka będzie nam mało zabierać ,lecz po dłuższym obrywaniu może nam sporo obniżyć sie życie.Rozkręcamy młoty tak starając sie wyczuć gdzię orberka sie telnie.
Zginie po 1-2 młotkach wiec nie powinno byc problemu
vs Pal
*FoH
items TG/Wisp,shako jah,verd
Możemy zaatakować go szarża, trzymając na Nl.Jednak nie będzie to do końca skuteczne,gdyż foh ma blok.Na Pcl Rules my gramy bez conc, a foh bez conva.
Dlatego jego ataki nie są już tak silne,ale nie możemy go zlekceważyc.Możemy zaatakować charge i nastepnie dobić młotami ,lub starając sie rozkręcic
młoty przed niego tak ,aby w nie wpadł.
*Smite
items shako ber,zaka ber,raven+bk,verd,wizz fhr/dex
Nie możemy używać Medi i Conc.Smite będzie nas tankował charge i próbował dobić z pchnięcia.Dlatego rozkręcamy młotki niedaleko siebie oddalac sie o pare miejsc.W ten sposób
smite będzie cały czas wpadał w młotki a my wyjdziemy z tego cało
*Hammer
items Shako Jah,Verd,Spirit,2xSojs/Bk
No i przyszedł czas na Mirrora Musimy omijać z daleka wrogie hammery.Staramy sie przewidzieć miejsce w którym pojawi sie
nasz przeciwnik.Cały czas musimy widzieć jego położenie na mapie,gdyż może do nas podbiec na charge lagu i zabić~~~.Nie gramy offensywnie gdyż przy odrobinie pecha
wejdziemy w młoty.Przeczuwamy jego ruchy i rozkrecamy młoty przed siebie.
vs Sin
items Wisp/Tg,Shako Jah,spirit
Chyba najtrudniejszy duel dla hammera Możemy biegać w wokoł niej uważajac na trapy i rozpuszczać młoty.
Gdy uderzy nas jakaś trapa od razu właczamy Medi P.Robiąc charge lagi staramy się podejść jak najbliżej i ztankować ją młotkami.
Kiedy Assce zostanie mało life ,wtedy dobijamy ją szarżą
GL&HF
7.TvT
Hammer stworzony jest do gry Team vs Team ( TvT ) Głównym zadaniem hammera w teamie jest supportowanie amy+ leczenie całego teamu.
Przejdzmy do sedna ;]
Jak jesteśmy w Teamie z Amką to gramy tak
-Gramy całkowitego supporta
-Nie oddalamy sie od niej ew.mały rush
-Wrzucamy Mixa
-Gdy ama sie przemieszcza wrzucamy Vigor.
-Rozkręcamy troche młotków
-Leczymy ame gdy zachodzi taka potrzeba
Dzieki naszemu mixowi jej dmg i ias sporo sie zwiększa.Dlatego zalecane jest tu założenie 9xOffensiv sk's.
Gdy Gramy z innymi charami np.Hamm Barb Sorc Asn to tez kontrolujemy ich life ,a gdy zachodzi potrzeba to leczymy.
Z hammerkiem trzeba sie ograć dlatego grajcie w tourach/grach treningowych i skillujcie ;'> Powodzenia
8.Porady/Ciekawostki/Rules
*Młot rozkręca sie od lewej do prawej strony
*Po Pełnym obrocie mlot znika i staje sie niewidzialny.Jest to głowna broń naszej postaci
*Gdy atakujemy szarża to atakujemy od dołu gdyż mamy większe pole widzenia.
*Kiedy Robimy Charge Lagi powodujemy Skipy(Lag),dzieki któremych przeciwnik widzi nas po drugiej stronie mapy a w rzeczywistości stoimy tuż
obok niego i rozkręcamy młotki Robienie Charge lagów polega na poruszaniu sie na szarży przez pare ekranów.
Rules PcL
*1v1
-Pala używający medi może mieć 13rl , pala który nie używa medi może mieć 33rl
-Zabrania się jednoczesnego używania charge i vigoru
-Zabrania się używania charge + holy freeze vs Ama
-Duel vs Ama rozgrywa się na mapie z mostem, najlepiej bez kwadratu
-Hammer vs foh bez conc/conv
=Pal vs ama bez medi
-Hammer vs melee dru bez cleansing
-Hammer vs barb hammer gra z 50 %block
-Hammer vs smite smite bez medi
-Hammer vs hammer/smite bez conc
=vs Barb hammer nie może używać conc
-Medi (jest allow na 1v1) + uciekanie / lame style / passiv gra będzie banowana i będą konsekwencje z tego faktu
*TvT
2v2
-Team z palem nie może używać Cta
-Maksymalna ilość odzyskiwania życia (Replenish Life) wynosi 30.
-Jeśli Paladyn używa umiejętności Medytacja (Meditation), Modlitwa (Prayer) lub Oczyszczenie (Cleansing), nie może używac przedmiotu Serce Dębu (Heart of the Oak).
-Zabronione jest użycie umiejętności (skill) pochodzących z przedmiotów (np. użycie czaru teleport z Enigmy – wyjątkiem jest tu mozliwość użycia przedmioru Wezwanie do Broni (Call to Arms) z wszystkimi umiejętnościami z niego pochodzącymi.
3v3
*Jeśli w przeciwnym teamie nie ma HB wówczas my nie możemy go używać
*Cały skład (bez gracza rezerwowego) nie może zawierać więcej niż dwu postaci jednej klasy z wyjątkiem składu z dwoma paladynami, dwoma zabójczyniami i dwoma czarodziejkami. Takie składy (np. 2x pal + barb czy 2x sorc + pal czy 2x asn + nec) są ZABRONIONE.
Resists
vs FB 85max+1abs 200% res
vs Sos Orb 75max+1abs 180% res
vs Blizz sos 75max+2abs 200% res
vs Light Sos 85max+1abs 210% res
vs FoH 85max+1abs 200% res
vs asn trap 85max+1abs 210% res
vs asn Hybrid 80max 180% res