02-12-2020, 10:39 PM
Java PvM
1.Statystyki
Siła- pod uniesienie eq
Zręczność - w zależności czy gramy z blokiem (75%) czy też bez
Żywotność - Cała reszta
Energia - Nic
Siła- pod uniesienie eq
Zręczność - w zależności czy gramy z blokiem (75%) czy też bez
Żywotność - Cała reszta
Energia - Nic
2. Umiejętności
Umiejętności bierne i magia
Uderzenie krytyczne, Penetracja
Uniki - szczerze mówiąc nie jestem ich fanem u javy. Ich animacja jest przydługa, powoduje przestoje przy atakowaniu w zwarciu, a szczególnie denerwuje podczas teleportu
Oszczep i włócznia
20 pkt Furia błyskawic - podstawowy atak dystansowy
20 pkt Elektryczny cios - podstawowy atak w zwarciu
Synergie - Uderzenie Mocy, Błyskawica, Uderzenie Błyskawicy.
Na dojście 1pkt Dźgnięcie, Zatruty Oszczep, Oszczep Zarazy.
3. Progi
a) IAS
Dla Uderzenia mocy
IAS FPA
0 11
10 10
26 9
50 8
95 7
Dla Furii
IAS FPA
0 14
6 13
16 12
30 11
52 10
89 9
b) FCR
Niestety jest tragicznie, przy progu 48 używanym do tele osiągamy szybkość gorszą o 1 klatkę niż sorka 0 fcr.
FCR 0 7 14 22 32 48 68 99 152
klatki 19 18 17 16 15 14 13 12 11
c) FHR
Nieco lepiej niż przy FCR. Dobrym progiem jest 86, gwarantujący FHR na poziomie standardowego hammera z progiem 48.
0 6 13 20 32 52 86 174 600
11 10 9 8 7 6 5 4 3
d) FBR
Totalna masakra, najgorsze progi w grze
0 4 6 11 15 23 29 40 56 80 120 200 480
17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5
4. Ekwipunek
a) Standard
Hełm:
Griffon socketowany joolem 15ias/res - ogromny kop do dmg i przydatne 25fcr
Czako - 2 sk kop do hp i many
Zbroja:
Enigma - świetne mody i przede wszystkim tele ogromnie zwiększające mobilność
Amu:
Gniew Lorda - 20ias do progu, 1 sk i miły light res
Broń:
(Eth) Upped Tytany - 4skille, kop do życia, ogromny fizyczny dmg i przede wszystkim self-rep. Eth tytanki mają ten minus, że przy intensywnym używaniu nie możemy ich naprawić, no i niestety nie mają ias. Receptą może być noszemie drugiej pary w ekwipunku. Eth upped wymagają 97str i 141dex. Str i tak będziemy musieli wpakować więcej, podobnie z dex z powodu bloku.
Tarcza:
Sanktuarium w Trollim Gnieździe - świetne resy, 20 FHR, 20 FBR, 20 większa szansa na blok, 20 dex
Rękawice:
-magic 3java/20ias - trochę lepszy dmg niż z rare
-rare 2java/20ias/mods - przydatne mody to na pewno resy, dex i str. Rare z dobrymi modami są na pewno dużo lepsze od 3/20.
Ringi:
-Raven - zawsze i wszędzie CBF podstawowa sprawa, inne mody też są przydatne.
-Soj - Mana + 1sk
Pas:
-Wigor Boga Gromów (TGV)
-Razortail - przebijanie 33 % - dobre pod furię na większą grupę mobków
Buty:
-Aldury - sporo życia i kop do bardzo potrzebnego fire res
-Rare buty 30frw/10fhr/dual-tri res - ogromny kop do jakże potrzebnych resów, FHR pozwoli nam uzyskać wyższy próg
Switch:
-cta
-spirit monarch (dowolny fcr)
Inwentarz:
Anni, Torch oczywiście jak najlepsze
Java Skillery z life/FHR pod próg
Taliki z life i/lub res
Księga TP
Miejsca zostawiamy według preferencji.
Merc:
Hełm - Andy 'ral'
Zbroja - Forti/Leviathan 'um'
Broń - Infinity eth ca/gp/cv - bez tego nawet nie ruszamy tej postaci
b) Wypas
Hełm:
Griffon 20/15 z joolem 15ias/15@res
Zbroja:
Eni
Amu:
Gniew Lorda/Mara - mara tylko i wyłącznie w jednym wypadku - czytaj przy 'Tarcza'
Broń:
4+ skill/40ias
Polecam 4/40 z selfrep, nie trzeba biegać po naprawy i są relatywnie niedrogie
Tarcza:
JMOD z 4xrbf light lub JMOD 2x15/15 + 2xrbf
W tej drugiej opcji zdejmujemy hl i dajemy marę - wyciągamy bardzo ładne resy, kosztem mniejszego dmg.
Rękawice:
tylko rare 2java/20ias/res/itd
Ringi:
Jak poprzednio
Pas:
Jak poprzednio
Buty:
Tri-res rare
Merc:
tak samo jak wcześniej
Switch:
cta+spirit
Inwentarz:
Tak jak wcześniej, z tymże lepiej - perf anni, perf torch, taliki 20life/5@, java sk life/fhr.
Osiągi:
95IAS (progi 89 i 95 dla ataków)
22/48 FCR progi
FHR podobnie jak wcześniej, z tymże z jmodem tracimy 20fhr
FBR jak wcześniej
-res
85 conv + 20 griff + 20 jmod = -125res (przy mobach z <=25 res nie będzie różnicy względem tańszego eq)
Kosmiczny dmg, bossowie na 8ppl game padają w parę sekund. Często wykorzystuje się takie javy jako LH (Last Hit) na baalrunach. Koszt jest jednak nieporównywalnie wyższy od średniego eq.
5. Podsumowanie
Szybkość zabijania mobów przez javę jest nieporównywalna z żadną inną postacią. Ogromny dmg jest jednak okupiony sporymi minusami jakimi na pewno jest powolne tele, szybko zużywająca się mana czy brak umiejętności dających bonusy do życia/resów/obrony itp (nie licząc kontrowersyjnych uników). Nie jest to na pewno postać tak uniwersalna jak hammer czy soso light, ale w swojej dziedzinie jest na pewno najlepszym wyborem.