Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co bym chętnie widział na nowym ladderze
#11
Apropo DC, moze ustawic global DC i ilosc sprzedanych kluczy powiedzmy miedzy 1-1,5k, tak jak ma to miejsce na bn. A za klucze niech sluza wszystkie uniq ring i amu.
Moja luzna propozycja Oczko
Reply
#12
Na jednej kraince sztandary służyły do GLOBAL DC, przy sumarycznej ilości np. 1000 sprzedanych, podawano przedział w jakim nastąpi i w tym czasie wszyscy się zbierali, masowo wyprzedawali swoje zmagazynowane sztandary i czyhali na spawn. Funkcjonował licznik który to obrazował kiedy można się tego spodziewać i ile aktualnie jest sprzedanych i ile zostało do osiągnięcia celu. Niestety jak wszędzie pojawiły się wały, każdemu przysługiwało prawo do stworzenia jednej gry i zdobycia jednego anni, ale tam gdzie czynnik ludzki to oczywiście klapa; niektórzy kombinowali i stawiali więcej priv gier tak żeby z jednego global dc wyciągnąć kilka anixów.
Myślę że mechanizm prywatnego DC za sprzedaż JEDNEGO OKREŚLONEGO KLUCZA (runy / soja) jest sprawiedliwy. Oczywiście zawsze może pojawić się sam, no to wtedy po prostu farcik dla tego kto zakładał grę, bo chyba jemu należy się tenże anix, bez względu kto to ubije jeśli to public gra.

(10-13-2021, 01:36 PM)kaziu Wrote: A co powiecie, żeby kluczem DC był sztandar bohaterów?

za ławo Uśmiech na grze zamulonej do pełna w UT sypie 8 sztuk sztandarów, czyli 8 anixów oprócz torcha za zebranie 3x3 to słaba opcja xD


(10-13-2021, 01:52 PM)PRS Wrote: Za łatwo będzie, sztandar to 40 minut roboty.

etal mode on xD
[Image: 1640782459.jpg]
Reply
#13
Co ten horror znowu tu bredzi ? chociaż raz się zgodzę z tym synem lgbt i komuny sztandary zbyt łatwo a biżuteria raczej stare dzieje i przekrety
Reply
#14
Za globalem bym się nie skłaniał z powodów, które zostały już wymienione. System dc na jednej grze wydaje się być sprawiedliwy dla każdego.
Kwestia tego co wyspawni dc. Ja tam jestem jebnięty i chciałbym aby 1 SOJ = 1 annix. Zdaję sobie jednak sprawę, że takie rozwiązanie pewnie nie będzie satysfakcjonujące dla ogółu. Chciałbym uniknąć sytuacji jaka jest obecnie, że na każdym mulu mam po jednym ( a mam ich dużo Duży uśmiech ) i nawet nie podnoszę słabych annixów. Tak jak wcześniej pisał Horror przy opcji LO+ nawet przy słabym rollu jesteśmy w stanie odzyskać coś koło Vex bo będzie to towar pożądany.
Ustawiając keya na LO+ annihilusów będzie na tyle mało, że będą mieć wartość ale będzie go zdobyć na tyle łatwo, że nie będzie to coś nieosiągalnego.
Reply
#15
Nie tak znowu łatwo bo bez eventow nie jest tak łatwo o hry mimo wszystko owszem masz szczęście to coś ci padnie ale np pamiętam nie tak dawno gdzieś grałem to zrobiłem 2k lk i mi padło Ohm vex także z tym jest różnie uważam Lo lub sur za optymalne dwa dlatego że Lo mimo niższej runy z racji nawet harta jest szkoda dać a sur już prędzej czasami
Reply
#16
LO jest moim zdaniem takie w sam raz. Nie za łatwo nie za trudno. Vex mimo wszystko jest za niską runką to leci stosunkowo często i dość łatwo go skleić. Zresztą zawsze można mieć 2-3 annixy i sobie przerzucać a nie po jednym na każdej postaci po 2 tygodniach gry xD
Reply
#17
A może dałoby się w ramach klucza ustawić jakieś RW (nie mówię o enigmie Duży uśmiech), składamy RW i sprzedajemy? Ewentualnie 2x Ohm (bardzo mało zastosowań jest dla tej runy wg mnieUśmiech) na jednej grze (2 hr trochę trudniej dorwać niż jedno Lo). Nie bijcie jeśli się tak nie da.
Reply
#18
No vex to zdecydowanie za nisko jeżeli nie da się zrobić ze Lo lub sur niech będzie i Lo btw nie wiem czy to dobry temat na takie pytania ale w sumie co bym chciał? Ekipę do gry na HC ktoś chętny?
Reply
#19
(10-13-2021, 06:30 PM)Gambler Wrote:  Ekipę do gry na HC ktoś chętny?

Hc bardzo chetnie Oczko
Reply
#20
OHM do CTA Lo do Forti więc tu 1-1 Duży uśmiech Dodatkowo LO do Griefa a OHM do Exile, ponadto u nas z LO można zrobić OHM. Runy Lo w górę na prawdę wydaje się sensownym wyborem do spawnu dc.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 4 Guest(s)