Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Necro Bone PvP PCL
#1
1. Wstęp
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Przedmioty
5. Tricki
6. Opisy walk
 
1. Wstęp
Witam w moim kolejnym buildzie, tym razem na moją ulubioną postać. Już od dłuższego czasu ulepszałem swojego neca, szkoliłem się i uczyłem się nowych tricków. Dziś mogę zebrać tą wiedzę w jedną kupę i przekazać coś polskiej scenie neców. Kiedyś dużo wzorowałem się na takcie by Psycho, niektóre informacje zawarte tam wykorzystuję do dziś, lecz ta strategia będzie opierała się na moich własnych doświadczeniach.
 
Przedstawienie postaci
 
Początkowe Statystyki Nekromanty (Poziom 1):
Siła: 15
Zręczność: 25
Żywotność: 15
Energia: 25
Mana: 25
Życie: 45
Wytrzymałość: 79
 
Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +1,5
Mana: +2
Wytrzymałość: +1
 
Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 2 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 2 Do Many
 
 
 
2. Statystyki
Siła - 0, siła będzie z itemów
Zręczność - Pod blok ze stormshieldem elded, jeśli ktoś się nie boi meele charów i polega na teamie, oraz dobrze wykorzystuję bone armor, można sobie odpuścić blok i wyciągnąć ok 40-50% bloku bez inwestowania. Osobiście nie dałem nic w dex i dociągam do 41% bloku.
Żywotność - Cala reszta
Energia - Nic, będziemy mieć ok 1000 many z samych itemów.
 
3. Umiejętności
Wymienię te, które mogą nas interesować.
 
Przywołania
Gliniany Golem - Najlepszy golem dla nas, duży przyrost life i jeszcze spowalnia, niestety, przez to spowolnienie jest zbanowany na pcl, więc nas nie interesuje.
Żelazny Golem - Dozwolony, interesujący ze względu na odbicie obrażeń, co można wykorzystać przeciwko postaciom meele. Ciekawostką jest, że przybiera właściwości przedmiotów, można by zrobić z jakiegoś ciekawego przedmiotu, gdyby tak szybko nie ginął.
Ognisty Golem - Najciekawszy golem, gdy ginie, zadaje obrażenia od ognia, absorbuje ogień, co utrudnia życie fbką. W dodatku aura Św. Ogień, czasem może dobić jak ktoś ma mało life/ucieka.
Ożywienie - Mięso do sztucznego tłoku, jako, że na walki pcl są prowadzone na normie, summony będą padać bo jednym hicie. Warto używać vs fohs, ama itd.
 
Summony te istnieją nawet, gdy zdejmiemy item, który daje nam lvle do tych skilli. Golemy możemy w walce przyzywać, a Ożywieńców wyłącznie przed walką.
Nie inwestujemy tutaj żadnego punktu, skille te możemy otrzymać z itemów, np na switchu.
 
Trucizny i kości
Zęby - Pierwszy z trzech ofensywnych skilli. Wysyła krótkodystansową falę, o dość małych obrażeniach, ale ciężko to uniknąć. Używamy, gdy:
-Przeciwnik ma mało życia, by go szybko dobić.
-Wrogi pal na nasz szarżuje - robimy mu stunna, tzn zatrzymujemy i przerywamy charge laga.
-vs. soski, które ciężko upolować.
Inwestujemy tutaj 20 pkt.
 
Włócznia z kości - Drugi ofensywny skill, pokaźne dmg i dość szybko leci. Zastosowania:
-Gdy zabraknie nam many na duchy, a trzeba czymś uderzyć.
-Gdy przeciwnik próbuje się do nas zbliżyć, np dru ele który robi tele na łeb, walimy tym, by pierwsi zrobić stuna, tzn, jeśli trafimy pierwsi przeciwnika, to kolejnych włóczni raczej nie uniknie.
-Żeby szybko rozwalić bone prisona/walla wrogiego neca.
-Gdy wróg krąży wokół nas, np soso z tele, rzucamy włócznie tam, gdzie przewidujemy, że przeciwnik się znajdzie.
Oczywiście 20 pkt.
 
Duch z kości - Ostatni i najważniejszy ofensywny skill. Powolny pocisk, który śledzi wroga. Ma bardzo duży zasięg. Główną zaletą bs`ów są ibsy (invisible bone spirits). Są to zwykłe bsy, ale puszczane tak, by przeciwnik nas nie widział na mapie, co za tym idzie, my jego. Posyłamy serię w stronę, gdzie prawdopodobnie znajduje się przeciwnik. Należy pamiętać, że bsy nie mają nieograniczonego zasięgu. Maksymalny zasięg to 3.5 ekranu.
20 pkt.
 
Zbroja z kości - Defensywny spell, chroni nas przed fizycznymi atakami. Pamiętamy o recastowaniu przed każdym duelem z amą/barbem/palem itd. Dlaczego nie inwestujemy tutaj? Otóż 1 pkt w ten skill, da nam 10 pkt absorbcji więcej, a w bonewall/prison, o 15 pkt więcej, więc się nie opłaca.
1 pkt, na dojście.
 
Ściana z kości - Ciekawy skill, służy do ostrzegania nas przed niewidzialnymi pociskami, stawiamy także, gdy gramy vs foh, bo jego pociski mogą trafić w ścianę, zamiast w nas.
Inwestujemy pozostałe pkt. Na NvN zabronione.
 
Więzienie z kości - Łapię wroga w pułapkę i musi ją rozwalić żeby wyjść. Niestety na normie pada na 1 hita, ale jest ciekawy trick związany z tym skillem. Więcej info później.
20 pkt. "Nec nie może używać Więzienia z Kości (Bone Prison, BP) vs melee dru/smiter/hammer"
 
Klątwy
Zwiększenie obrażeń - Zmniejsza odporność na ciosy wroga, czyli w rzeczywistości zwiększa dmg. Dla nas nieprzydatne, ale jeśli mamy w teamie ame/barba/coś meele to rzucamy to na wrogów, by zwiększyć efektywność naszego teamu.
Możemy zainwestować 1 pkt, gdyż nie wymaga nic na dojście.
 
Żelazna dziewica - Odbija fizyczne obrażenia zadane w walce wręcz we wrogów. Bardzo mocny curse, ze względu na fakt, że wrogowie atakując sami siebie wykańczają. Powinien być zabroniony na pcl, ale zasady nic o tym nie wspominają.
Jeśli ktoś zamierza używać - 1 pkt.
 
Zmniejszenie odporności - Zmniejsza odporności nawet o 65%, bardzo przydatne, gdy mamy w drużynie magów, zwłaszcza blizzke i foha. Do tego duży zasięg, więc nie będzie problemu z trafianiem.
Można dać 1 pkt i reszta na dojście, lub korzystać ze switcha i zaoszczędzić kilka pkts.
 
Podsumowując
 
1.
20 teeth
20 bone spirit
20 bone spear
20 bone prison
20 bone wall
1 bone armor
1 amplify dmg
reszta w klątwy
 
2.
20 teeth
20 bone spirit
20 bone spear
20 bone prison
reszta bone wall
1 bone armor
1 amplify dmg
1 lower resists
1 iron maiden
4 pkt na dojście
 
4. Przedmioty
Hełm:
Shako jah`ed - skill, gozu mana, gozu life, dr. Używamy "na co dzień"
Shako lo`ed - Trochę life mniej ale za to max light res! Używamy koniecznie vs fohs, trapsins i light soso. Jak nas nie stać na circle.
Circle 20 fcr 2 pb 2 sox + life/mana/light res. Socketujemy Lo+Lo.
Circle 3 pb 2 sox 100 life, socketować Lo+Lo. Jak nas stać, to używamy tego, by mocno podenerwować fohów.
Circle 2 nec/pb, 20 Fcr, 30 frw, 60 life, 90 mana, 2 sox - musi mieć 3 pierwsze staty + 1 z wymienionych, by nadgonić shako. Socketujemy:
Jah+Jah
Jah+Ber, żeby mieć max dr i frw vs meele chars.
 
Zbroja:
Tylko jeden wybór... Enigma!
Life, str, dr, frw, def, skill! Najlepsza opcja.
Robimy w mage plate (dobry def, niskie wymagania) lub w jakieś cięższej zbroi typu dusk, wire, jeśli mamy amu z dobrym str.
 
Tarcza:
Spirit w Monarszy - fcr, skill, fhr, vita, mana, resy! Genialna tarcza dla magów, czyli dla nas też. Niestety 156 str req, ale wyciągniemy.
Stormshield Eld`ed - 35 dr, całkiem niezły blok, troche resów - to jest to! Używamy vs amkom, barbom, smitom itd.
Homunkulus z perf Topazem - 80 light res, 40 all res, mana reg, ene, skill, blok - podbijamy resa vs fohs i jeszcze ma fajne mody. Upgrade`ujemy.
White/Gray necromancers head, ze skillem +x fire golem +x iron golem +x lower resists +x ożywienie - dowolne trzy, robimy w tym runeword Splendor (eth+lum). Trzymamy na switchu, do podbicia lvlu bo i do darmowych skilli.
 
Broń:
Wizzy - ~200 many, 75 all res, 15% max mana, 50 fcr, wolny sox, gdyby tylko skill był... Anyway the best broń dla neca, kupa many i gozu fcr, o resy też nie musimy się dzięki temu martwić, socketujemy:
-Lum`em albo jevelem 20 mana/20 life dla many na NvN i vs innym casterom
-Jevelem 10-30 light res 20 life vs fohs - ileść resa jest ważna, by nie przekroczyć 200 light resa (zasady).
-Jevelem 30 cold res 20 life vs blizz
Hoto - 3 sk, 40 fcr, 15% max mana, res, rl - jak schodzimy na niższy próg fcr i potrzeba bloku
Cta - wiadomo, na switch dla bo.
Gałąź samobójcy - 1 skill i łącznie 60 life (20 z jevela/io) więcej od wizziego, fcr to samo, troche resów. Po co to? Używamy, mamy pala w teamie, który supportuje (medi = mana), wtedy nie potrzebujemy tyle many z wizziego i można się pokusić o inne mody. Socketujemy runką Io dla life lub jevelem 20 life/20 mana.
 
Rękawice:
Magefisty - 20 fcr, 25% mana reg, na pierwszym miejscu, upgrade`ujemy.
Z setu Tranga - 20 fcr, 30 cold res, 2 do klątw - 2 zastosowania:
-vs soso blizz (cold res)
-jak gramy w teamie i mamy ze sobą pala (poświęcamy mana reg, na rzecz skilla do klątw)
Frostburny - Jak nie potrzebujemy fcr, a kop do many się przyda.
 
Buty:
Z setu Aldura - 40 frw! 50 life - gozu buty, brak statów, ale za to podbijają nasz marny frw. Nosimy "na co dzień"
Sandstormy - 15 str, 15 vita, 20 fhr, 20 frw. Trochę wolniejsze od tych wyżej, używamy, gdy:
-Nie mamy fajnego amu ze str i ciężko spirita unieść
-Jak nie mamy craft belta i fhr nas boli.
-jak potrzeba fhr
Waterwalki - 20 frw, 65 life, 15 dex - Większy life, dex tylko jak pod blok robimy, mało frw, tak więc używamy, jak potrzeba bloku.
Craft buty maga - 10% mana reg, 5% max mana, 60 mana, 30 frw + fhr/resy/inne fajne staty - idealne na NvN, frw w miarę i gozu mana do spamowania ibsami. Niestety, takie sporo kosztują.
 
Pas:
Craft belt maga - 24 fhr, str, 5-10 fcr, life, res, mana reg - to nas interesuję, fhr nigdy nie zabraknie, str pod spirita, fcr trochę, mana reg i life jako miłe dodatki. Imo ten belt>Arach
Osobiście posiadam: 24 fhr, 8 fcr, 4% mana reg, 43 life, 16 mana, 9 str.
Siatka Arachnidów - 20 fcr, 1 sk, max mana, standardowy belt, większe fcr i skill, ale wolę crafta.
 
Amu:
Craft 2 Pb/Nec, 15+ fcr, str, mana, mana reg + inne ciekawe mody - idealny, osobiście posiadam taki:
2 Pb, 17 fcr 22 str, 17 mana, 10% mana reg
Kalejdoskop mary - w ostateczności, ale nie dla nas, progu nie wyciągniemy, staty też marne, resy i tak będziemy mieli
 
Ringi:
Soj + Soj - jak nie potrzebujemy ani bloku, ani absów, ani fcr (np NvN).
Soj + Raven - Standard na TvT, oraz, gdy ktoś zamraża (np. wind dru, ama).
Raven + Raven - vs blizz
Raven + Wisp - vs foh
Soj + Wisp - vs foh/light soso/trapsin
Soj + Dwarf - vs soso fb/dru fire
rare/craft 10 fcr, 120 mana + Raven - Pod blok
Bk + Raven - vs smit/jak potrzebujemy life, a many nie.
Zamiast soja można używać rare/craft ringa 10 fcr 100+ mana - 1 skill mniej, 10 fcr więcej, mana ta sama.
 
Plecak:
Torch 20/xx
Anni 20/xx
1x Pb Skiller 12 fhr
8x Skiller life/frw - jak kto woli
10x sc 20 life 17 mana
 
Dobór Switcha
1. Cta + Lidless/Splendor - Podstawa, na TvT, na 1vs1 zabronione.
2. Regeneracja życia - Monarcha 4 sox, socketujemy trzema dolami i miecz 6 sox, socketujemy jevelami 4 rl. Łacznie 52 rl. Wariant ten jest kwestią sporną, czy rl ze switcha liczy się jako ogólny rl, czy nie. Na oficjalnych turniejach raczej będzie banned, ale na mniejszych turniejach/klanówkach może zostanie dopuszczone.
3. Dmg - Robimy rw "Biel" w różdżce 3 bs + shield Darkforce Spawn (+3 sk) i osiągamy łącznie +9 do bsa - o 7 lvli więcej niż z wizzym i spiritem. Dobre na TvT, gdzie wszyscy latają na bo i dmg ma większe znaczenie. Oba przedmioty dadzą łącznie 50 fcr, wiec można pokusić się o próg 125 na switchu - ale trzeba mieć circle z fcr. Darkforce`a najlepiej socketować ethem (15% mana reg)
 
Coś dla uboższych
Hełm - Shako z shaelem.
Zbroja - rw "Skradanie" w napierśniku.
Rękawice - Magefisty.
Broń - Wizzy z lumem.
Tarcza - Lidless z lumem.
Pas - z setu Tranga.
Buty - Sandstormy.
Amu - Mara/Magiczny +3 pb +life.
Ringi - rare/craft 10 fcr, str, mana + raven.
Fcr: 125%, fhr 65%, mana nice, trochę life, resy są, cbf jest, skill w miare jest, frw tragiczne, ale daje radę.
 
5. Tricki
Fala - puszczasz 2 bsy przesuwając myszką w pionie (góra-dół/dół-góra), doganiasz bsa, puszczasz następnego trochę niżej, doganiasz, puszczasz itd. Przykłady:
 
 
Bone prison - Mój ulubiony sposób ubijania. Jeśli widzimy się z przeciwnikiem i walczy on na odległość, staramy się grać normalnie, puszczamy kilka bsów, włóczni, odbiegamy, cośtam coś, gdy będzie z 1/2 many, zaczynamy uciekać, przeciwnik pomyśli, że nam się mana skończyła, albo straciliśmy pewność, zaczyna nas gonić, puszczamy po 1 bsie i nadal uciekamy. Gdy już widzimy, że usilnie nas goni, zawracamy, puszczamy bone prisona + bonespirit + bonespirit + bone prison + bone spirit (tyle powino wystarczyć już, ale...) + bone prison + bone spirit, i tak na zmiane, aż padnie. Technika jak dotąd przyniosła im 100% skuteczności, szczególnie vs trapsin, ama, nec, pal i windru jak mu many zabraknie.
 
 
 
NvN - Wymiana ibsów
Wpisujemy komendę /fps, jeśli nic ci się nie wyświetla, zrób test grafiki i wybierz 2 opcje (jeśli taka jest) lub odpal d2 w oknie. W lewym górnym rogu powinny wyświetlić się informacje i pingi, fpsie i innych pierdołach. Jeśli fps gwałtownie spada i rośnie, to znaczy, że przeciwnik rzuca czary (ibsy). Najłatwiej zauważyć to na słabszych kompach, gdzie fps sięga granic 30-40 i się na tym wartościach zatrzymuje, nie to co na lepszych kompach, gdzie fps w wartościach 300 i sobie skacze o 20-30 pkt.
Wchodzimy w opcje graficzne, ustawiamy gammę na środku, a kontrast jak najbardziej w prawo. Wtedy będziemy lepiej widzieć lekkie światełko, które towarzyszy bsom (i ibsom oczywiście). Dzięki temu będziemy mogli dostrzec nadciągające ibsy.
 
6. Opisy walk
Sprzęt standardowy = Wizzy lumed, Shako Jahed, Spirit, Craft amu, Eni, Magefisty, buty Aldura, Soj + Raven, Craft belt. 125 fcr, próg 86 fhr, 17% blok, 85 frw
Sprzęt alternatywny = Wizzy lumed, Circle 20 fcr, Spirit, Craft amu, Eni, Frostburny, buty aldura, Soj + Raven, Craft belt. 125 fcr, próg 86 fhr, 17% blok, 115 frw.
Sprzęt pod blok = Hoto, Shako Jahed, Stormshield elded, Craft amu, Eni, Frostburny, Waterwalki, Ring 10 fcr + Raven, Craft belt +1 sc fhr. 75 fcr, 41 fhr, 41% blok, 65 frw.
 
NvAssa
Trapsin
Stuff:
1. Standard + Circle fcr Lo+Lo + Bloodfisty + 1 skiller 12 fhr + Soj + Wisp.
153 fhr, 125 fcr
2. Standard + Shako Lo'ed + Soj + Wisp.
91 fhr, 125 fcr
 
Ciężki duel, musimy wyczuć czy gra ofensywnie, czy defensywnie. Jeśli gra ofensa, tzn goni nas i stawia trapy pod nogi, uciekamy, aż zbliży się odpowiednio blisko. Puszczamy 2 bsy + prison, powinna zacząć uciekać, w tym momencie stosujemy trick z bone prisonem.
Jeśli gra defensywnie, tzn zasłania się trapami i myśli, że my w nie wpadniemy, to się myli. Za nic nie gonimy jej, bo mamy słabszy frw, bawimy się ibsami, ew zmuszamy do gonienia i bone prison trick.
 
WwSin
Stuff: Pod blok.
Jeśli to pure ww na pewno będzie grała ofensywnie. Zanim pojawi się na mapie posyłamy serię ibsów. Warto korzystać z golema, może się przeteleportuje do niego, zamiast do nas. Im bardziej korzysta z fizycznych dmg, tym lepiej dla nas, bo rani nas głównie dmg od trucizny, na które nie mamy zabezpieczenia. Jesteśmy ciągle w ruchu, puszczamy bsy pod siebie, po 1-2 i odbiegamy, assa pewnie ciągle będzie się teleportować pod nas, jeśli zakończy ww, można posłać serię włóczni. Pamiętamy, by ciągle recastować bone armora.
 
Hybrid
Stuff: Pod blok.
Czasem może się przytelować, wtedy odbiegamy i częstujemy duchami/włóczniami, jeśli odbiega, rozstawia trapy i myśli, że się pod teluje, to odbiegamy na bezpieczną odległość, zmuszamy ją do gonienia, zawracamy i... bone prison trick. Jak się załapie w prisona, to walimy z włóczni, bo pewnie zrobi nam tele na łeb, a spirity za wolno lecą.
 
NvAma
BowAma
Stuff: Pod blok.
Bardzo ciężki duel. Szybciej wypuszcza strzały niż my spiryty, może je niemal w nieskończoność strzelać, ale my za to mamy genialny bone armor, więc wymianę na niewidzialne pociski, to my wygrywamy. Możemy zaciągnąć ame pod domek, wtedy obiegamy go w taki sposób, by ama dała się złapać bone prisona. Jak już się złapie robimy bone prison tricka, w 80% wygrywamy wymianę pocisków.
 
Java
Stuff: Standard + Shako lo`ed + wisp.
Bardzo rzadko spotykana na pcl, ale dla neca stanowi wyzwanie. Gdy się zbliża posyłamy serię bsów, gdy się zbliży robimy bone prison tricka. Jeśli gra defensywnie i rzuca oszczepami, to gonimy, na zmianę puszczamy boneprison i bonespirit. Jak się zbliży do nas za blisko to praktycznie leżymy. Nie ma co uciekać, bo i tak pewnie ma większy frw, ratujemy się włóczniami.
 
NvBarb
Ww/Conc/Bers/Frenzy
Stuff: Pod blok
Możemy iść na łatwiznę i puścić mu iron maidena + iron golema, wtedy duel staje się dość łatwy. Opiszę jednak sposób walki bez "żelaznych" dodatków. Zanim będzie w zasięgu widzenia, stawiamy równolegle od siebie bw, ze strony, z której przyjdzie. Wtedy barb albo będzie się przebijał przez ściany i wyłapie pełno naszych bsów, albo pójdzie na około i wtedy możemy zrobić bone prison locka. Zazwyczaj jedno ww zabiera nam cały armor +~200-300 life. Po jego ataku szybko recastujemy bone armora, puszczamy 1-2 bsy i odbiegamy. Barb w 80% będzie miał większy frw od nas więc musimy mu jak najwięcej life zabrać zanim do nas dojdzie.
 
NvDru
Rabbie/Fury
Stuff: Pod blok.
Nie możemy stawiać prisonów, więc trzeba się odgrodzić wallami. Robimy kopuły wokół siebie, żeby wilczek się nabiegał. Póki jest na odległości puszczamy regularnie bsy, pewnie będzie krążył wokół i wyczeka odpowiedni moment, wtedy podbiegnie i będzie chciał zdjąć life trucizną. Jak zacznie biec, odgradzamy się bonewallem, potem otaczamy go tym, jeśli się pogubi, to pewnie ładnie wyłapię wszystkie bsy. Jeśli już damy się ugryźć to uciekamy jak najdalej od niego (im dalej jesteśmy, tym mniej life nam spada) - jeśli o tym wie, będzie nas gonił, wtedy nagle zawracamy, odcinamy mu drogę ucieczki bonewallami i częstujemy spiritami/włóczniami. Gdy nadchodzi, możemy odpalić zębami, by mu zabić oaka. Ciekawostka - dru wolf vs nec nie używa przywołań, z tego co ustaliłem nie może przywołać kruków, wilków, beara itd, ale Oaka może.
 
Ele
Stuff: Pod blok.
Na NvD dru gra bez huraganu, więc jak ktoś chce można zastąpić ravena, sojem/bk.
Ibsy i bsy nie mają sensu, jego niedźwiedź i oak będą wyłapywać pociski. Używamy zębów do zabicia oaka i włóczni, która przechodzi przez summony. Napewno spróbuje nas stankować, niestety, to on wygra wymianę. Gdy się przeteleportuje na nas, odbiegamy kawałek, posyłamy włócznie, znowu odbiegamy itd. Zamiast włóczni możemy użyć zębów - pewniejsze, że trafimy, ale trochę czasochłonne. Męczmy go, aż mu się mana skończy. Gdy będzie miał ok. 50% życia, możemy spróbować pozwolić mu wymienić się pociskami. Jeśli nie ma oaka to na 100% my wygramy, jeśli ma, jest szansa 70%, że my ją wygramy.
 
NvNec
Bone
Stuff: Standard, Soj + Soj, mana boots.
Mirror... Wygrywa lepszy, albo masz duuużo many, albo szczęście w ibsach, albo większy frw. Albo obie strony grają defa i następuję wymiana ibsów, wtedy biegamy jak najwięcej, wykrywamy ibsy i liczymy na odrobinę szczęścia. Możemy wroga zmusić do walki koło domku, wyczekujemy moment i bone prison trick. Gdy ubędzie mu life, możemy zapędzić do kąta i poczęstować falą bsów (patrz - tricki).
 
Poison
Stuff: Standard
Prawie nie przeciwnik. Musi podbiec, a jak podbiegnie to bone prison trick i po grze.
 
NvPal
Hammer
Stuff: Standard
Powiadają, że to bardzo trudny duel, a wcale tak nie jest, przynajmniej nie dla neca.
Hammer będzie próbował podbiec do nas na lagi i zabić 2 młotkami. Stawiamy po 2-3 bws w każdym kierunku, warstwami, tzn tak, żeby biegnąc na nas wleciał na ściane - przerwie mu to charge laga. Niestety nie możemy wykorzystać bone prisona, więc ściana to jedyna nasza zasłona. Puszczamy masę bsów trzymając kursor pod sobą, wtedy tuż po wypuszczeniu zaczną namierzać hammera. Będzie próbował do nas podbieg, więc wyrwie kilka bsów, po czym ucieknie, by znowu zalagować. My wtedy recastujemy ściany i przygotowujemy się na następne natarcie. Jeśli wiemy skąd nadejdzie, rzucamy włócznie, jak już podbiegnie, odbiegamy kawałeczek, odwracamy się, puszczamy ze 2 bsy, odbiegamy i tak w kółko. Nigdy, ale to nigdy nie biegamy za hammerem - wpadniemy w jego nie widzialne młoty i dead.
 
Smiter
Stuff: Pod blok + Gałąź samobójcy Io`ed, Sandstormy, Magefisty, Bk + Raven, 61% fhr
Blok nie działa, trzeba wyciągnąć maxymalny dr, fhr i life. Many nie potrzebujemy dużo, bo walka będzie szybko trwała. Zastawiamy się bonewallami jak u hammera, zanim się zbliży posyłamy ibsy, by troche zepsuć mu life, jak podbiegnie puszczamy bsy pod siebie, jeśli przeżyje i zacznie nas smitować, zmieniamy na włócznie i próbujemy go dobić. Generalnie, jeśli dopuścimy go do siebie ze zbyt dużą ilością życia to przegraliśmy. Odgradzamy się jak najwięcej ścianami i psujemy mu życie. Staramy się stać na otwartej przestrzeni i wokół bagien - wtedy nie przygwoździ nas do ściany ma szanse utknąć na bagienku, gdy szarżuje.
Nie możemy prisonów.
 
FoH
Stuff: Standard + Wizzy z jevelem light res, Shako Lo`ed/Circle 3pb, life Lo+Lo, Wisp, Homunkulus z Topazem.
Ciężki przeciwnik, dlatego mamy specjalnie naszykowane na niego przedmioty.
Z tym stuffem co najwyżej, absem i 200% light res staje się naprawde łatwy. Stawiamy pełno bonewall - jest szansa, że jego pocisk trafi w ściane zamiast w nas. Jeśli gra na dystans i nie nakłada na nas conva to praktycznie nic nam nie robi. Jak podbiega na convie, zarzucamy my bone prison tricka, możemy liczyć na to, że pogubi się w klawiszach i bsy ładnie w niego wejdą.
 
NvSoso
Blizz
Stuff: Standard + Trang gloves, Raven + Raven.
Najcięższy duel ze wszystkich. Praktycznie jesteśmy bez szans, soska sobie lata wokół, z łatwością omija nasze bsy, walczy na średnią odległośc, więc ibsami nic nie zdziałamy. Jedyne co nam pozostaje to uderzać włóczniami, tam gdzie przewidujemy, że przeciwnik się pojawi i liczyć na szczęście. Co ciekawe, jeśli my zadeklarujemy, że nie używamy zębów, sosa NIE MOŻE używać energy shielda, czyli pada bardzo szybko.
 
Fb
Stuff: Standard + Dwarf, Waterwalki.
Soska pewnie mana tankiem, czyli bez esa długo nie zajdzie, to my odrzucamy zęby. Nie używamy bsów, tak jak w przypadku blizzki, celujemy tam, gdzie się pojawi i odbiegamy. Dużo używamy ognistego golema, bardzo pomaga, wychwytuje fireballe. Jeśli postraszymy trochę bsami, to pewnie oddali się, by zgubić bsy, jak wyjdzie poza ekran, można naspamić ibsami, jak się w nie wbije to będzie bardzo dobrze.
 
Orb
Stuff: Standard.
Nie grałem dużo z orbkami, będzie grała na średnio-bliski dystans. Strzelamy włóczniami, tam gdzie ma się pojawić i ciągle zmieniamy pozycje, nie pozwalamy się trafić odłamkami. Ofc pamiętamy, żeby nie używać zębów, to sosa będzie bez esa latała.
 
Light
Stuff: Standard + Shako Lo`ed/Circle 3pb, life Lo+Lo, Wisp.
Jak z fbką, tylko będzie miała więcej dmg (1 hit może nam zjechać życie grubo ponad połowę) i 200% fcr. Spamujemy bsami, włóczniami i nie pozwalamy dojść do siebie. Duel bardzo trudny, z tego względu, że soska będzie o wiele szybsza. Na szczęście nic jej nie da wymaxowany es, bo jeśli nie korzystamy z zębów, to ona nie będzie korzystać z esa.
 
TvT
Rola neca w TvT polega na obrzucaniu wroga klątwą i staniu sobie z tyłu jako samotny mag i spamowaniu ibsami, albo pójdziemy w bój i nakładamy prisony na wrogów, jak reszta ich ściga. Anyway trzymamy się blisko takich postaci jak trapka, bowka. Zmuszamy ibsami wrogi team do ofensywy, ubezpieczamy naszych bonewallami i dobijamy zębami.
Nec najlepiej czuje się w towarzystwie hammera, jak dostanie medi ma kupę many, a ten chroni go przed walką w zwarciu. Nec może też okrążać wrogów z drugiej strony, jeśli drużyna pewnie rushuje, a wrogowie się wycofują, nec ich łapie w boneprisona i wykańcza zmieszanych przeciwników.
Reply


Messages In This Thread
Necro Bone PvP PCL - by Sasuke-Uchiha - 02-06-2020, 02:10 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)