Instrukcja dodawania itemów do filtra dropu / zmieniania kolorów oraz ikonek w d2hackmap.cfg
Przykładowa linijka odpowiadająca za item w sekcji z filtrem dropu:
*Każda linijka w filtrze rozpoczyna się od Item Colours ;
[Kod/nazwa przedmiotu lub kategorii] - zgodna z listą w pliku d2hackmap.vcb - można wpisać nazwę przedmiotu, nazwę wydzielonej sekcji lub samą liczbę - kod itemu;
[2,3] - typ przedmiotu (1 = low quality, 2 = normalny, 3 = dobrej jakości, 4 = magic, 5 = set, 6 = rare, 7= unikat, 8= craft) ;
[1,2] - 1 = przedmiot zwykły, 2 = przedmiot eteryczny. "ALL" = wszystkie ;
[1,4,5,6,7] - wariant ilości socket (1 = 0sox, 2 = 1sox, 3 = 2 sox, 4 = 3sox, 5 = 4sox, 6 = 5sox, 7 = 6sox) ;
5,0x4e - widok przedmiotu na automapie.
Liczba przed przecinkiem (w tym wypadku 5) = kod koloru tekstu
Liczba po przecinku i 0x (w tym wypadku 4e) = kod koloru ikony
kolory można wziąć z tabelki "kolory.jpg" w folderze info (wrzucam ją też poniżej)
Zamiast np. "5,0x4e" można też wpisać "-1", wtedy przedmiot będzie widoczny tylko pod ALT w defaultowym kolorze - na automapie nie będzie ikonki.
tabela kolorów:
Jak zmienić ikonkę na automapie (np. trójkąt) na inną
Odnajdujemy sekcję "wyswietlanie na minimapie" - znajduje się ona na początku configu, pod głównymi funkcjami
Następnie przypisujemy ikonkę zgodnie z własnymi preferencjami. Nazwy ikonek odpowiadają plikom BMP w głównym folderze MapHacka.
Widoczność mobów na automapie - NA REALMIE ZABRONIONA - do użytku tylko na single player
linijkę "//Automap Monsters Toggle: 0, VK_" w sekcji MONSTERS
należy zamienić na: "Automap Monsters Toggle: 1"
Przykładowa linijka odpowiadająca za item w sekcji z filtrem dropu:
Quote:Item Colours[Berserker Axe][2,3][1,2][1,4,5,6,7]: 5,0x4e // nor/hiq Berserker Axe 0/3/4/5/6sox eth&noneth
*Każda linijka w filtrze rozpoczyna się od Item Colours ;
[Kod/nazwa przedmiotu lub kategorii] - zgodna z listą w pliku d2hackmap.vcb - można wpisać nazwę przedmiotu, nazwę wydzielonej sekcji lub samą liczbę - kod itemu;
[2,3] - typ przedmiotu (1 = low quality, 2 = normalny, 3 = dobrej jakości, 4 = magic, 5 = set, 6 = rare, 7= unikat, 8= craft) ;
[1,2] - 1 = przedmiot zwykły, 2 = przedmiot eteryczny. "ALL" = wszystkie ;
[1,4,5,6,7] - wariant ilości socket (1 = 0sox, 2 = 1sox, 3 = 2 sox, 4 = 3sox, 5 = 4sox, 6 = 5sox, 7 = 6sox) ;
5,0x4e - widok przedmiotu na automapie.
Liczba przed przecinkiem (w tym wypadku 5) = kod koloru tekstu
Liczba po przecinku i 0x (w tym wypadku 4e) = kod koloru ikony
kolory można wziąć z tabelki "kolory.jpg" w folderze info (wrzucam ją też poniżej)
Zamiast np. "5,0x4e" można też wpisać "-1", wtedy przedmiot będzie widoczny tylko pod ALT w defaultowym kolorze - na automapie nie będzie ikonki.
tabela kolorów:
Jak zmienić ikonkę na automapie (np. trójkąt) na inną
Odnajdujemy sekcję "wyswietlanie na minimapie" - znajduje się ona na początku configu, pod głównymi funkcjami
Quote:Player Blob File: "blobme"
Object Blob File: "blobcircle"
Item Blob File: "blobitem"
Npc Blob File: "blobnpc"
My Blob File: "blobme"
Corpse Blob File: "blobcross1"
Missile Blob File: "blobdot"
Następnie przypisujemy ikonkę zgodnie z własnymi preferencjami. Nazwy ikonek odpowiadają plikom BMP w głównym folderze MapHacka.
Widoczność mobów na automapie - NA REALMIE ZABRONIONA - do użytku tylko na single player
linijkę "//Automap Monsters Toggle: 0, VK_" w sekcji MONSTERS
należy zamienić na: "Automap Monsters Toggle: 1"
https://d2lod.net/showthread.php?tid=588 - Sting MapHack by PRS