Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Java PvM
#1
Żarówka 
Java PvM
[Image: CpO1reS.jpg]

1.Statystyki

Siła- pod uniesienie eq
Zręczność - w zależności czy gramy z blokiem (75%) czy też bez
Żywotność - Cała reszta
Energia - Nic

2. Umiejętności


Umiejętności bierne i magia
Uderzenie krytyczne, Penetracja

Uniki - szczerze mówiąc nie jestem ich fanem u javy. Ich animacja jest przydługa, powoduje przestoje przy atakowaniu w zwarciu, a szczególnie denerwuje podczas teleportu

Oszczep i włócznia

20 pkt Furia błyskawic - podstawowy atak dystansowy

20 pkt Elektryczny cios - podstawowy atak w zwarciu

Synergie - Uderzenie Mocy, Błyskawica, Uderzenie Błyskawicy.

Na dojście 1pkt Dźgnięcie, Zatruty Oszczep, Oszczep Zarazy.


3. Progi

a) IAS

Dla Uderzenia mocy

IAS    FPA
0      11
10    10
26      9
50      8
95      7


Dla Furii

IAS    FPA
0      14
6      13
16    12
30    11
52    10
89      9



b) FCR
Niestety jest tragicznie, przy progu 48 używanym do tele osiągamy szybkość gorszą o 1 klatkę niż sorka 0 fcr.


FCR    0     7     14     22     32     48     68     99     152
klatki    19     18     17     16     15     14     13     12     11


c) FHR
Nieco lepiej niż przy FCR. Dobrym progiem jest 86, gwarantujący FHR na poziomie standardowego hammera z progiem 48.


0     6     13     20     32     52     86     174     600
11     10     9     8     7     6     5     4     3


d) FBR
Totalna masakra, najgorsze progi w grze

0     4     6     11     15     23     29     40     56     80     120     200     480
17     16     15     14     13     12     11     10     9     8     7     6     5



4. Ekwipunek

a) Standard

Hełm:
Griffon socketowany joolem 15ias/res - ogromny kop do dmg i przydatne 25fcr
Czako - 2 sk kop do hp i many

Zbroja:
Enigma - świetne mody i przede wszystkim tele ogromnie zwiększające mobilność

Amu:
Gniew Lorda - 20ias do progu, 1 sk i miły light res

Broń:
(Eth) Upped Tytany - 4skille, kop do życia, ogromny fizyczny dmg i przede wszystkim self-rep. Eth tytanki mają ten minus, że przy intensywnym używaniu nie możemy ich naprawić, no i niestety nie mają ias. Receptą może być noszemie drugiej pary w ekwipunku. Eth upped wymagają 97str i 141dex. Str i tak będziemy musieli wpakować więcej, podobnie z dex z powodu bloku.

Tarcza:
Sanktuarium w Trollim Gnieździe - świetne resy, 20 FHR, 20 FBR, 20 większa szansa na blok, 20 dex

Rękawice:
-magic 3java/20ias - trochę lepszy dmg niż z rare
-rare 2java/20ias/mods - przydatne mody to na pewno resy, dex i str. Rare z dobrymi modami są na pewno dużo lepsze od 3/20.

Ringi:
-Raven - zawsze i wszędzie CBF podstawowa sprawa, inne mody też są przydatne.
-Soj - Mana + 1sk


Pas:

-Wigor Boga Gromów (TGV)
-Razortail - przebijanie 33 % - dobre pod furię na większą grupę mobków

Buty:
-Aldury - sporo życia i kop do bardzo potrzebnego fire res
-Rare buty 30frw/10fhr/dual-tri res - ogromny kop do jakże potrzebnych resów, FHR pozwoli nam uzyskać wyższy próg

Switch:
-cta
-spirit monarch (dowolny fcr)

Inwentarz:
Anni, Torch oczywiście jak najlepsze
Java Skillery z life/FHR pod próg
Taliki z life i/lub res

Księga TP 

Miejsca zostawiamy według preferencji.

Merc:
Hełm - Andy 'ral'
Zbroja - Forti/Leviathan 'um'
Broń - Infinity eth ca/gp/cv - bez tego nawet nie ruszamy tej postaci

b) Wypas

Hełm:
Griffon 20/15 z joolem 15ias/15@res

Zbroja:
Eni

Amu:
Gniew Lorda/Mara - mara tylko i wyłącznie w jednym wypadku - czytaj przy 'Tarcza'

Broń:
4+ skill/40ias
Polecam 4/40 z selfrep, nie trzeba biegać po naprawy i są relatywnie niedrogie

Tarcza:
JMOD z 4xrbf light lub JMOD 2x15/15 + 2xrbf
W tej drugiej opcji zdejmujemy hl i dajemy marę - wyciągamy bardzo ładne resy, kosztem mniejszego dmg.

Rękawice:
tylko rare 2java/20ias/res/itd

Ringi:
Jak poprzednio

Pas:
Jak poprzednio

Buty:
Tri-res rare

Merc:
tak samo jak wcześniej

Switch:
cta+spirit

Inwentarz:
Tak jak wcześniej, z tymże lepiej - perf anni, perf torch, taliki 20life/5@, java sk life/fhr.

Osiągi:
95IAS (progi 89 i 95 dla ataków)
22/48 FCR progi
FHR podobnie jak wcześniej, z tymże z jmodem tracimy 20fhr
FBR jak wcześniej

-res
85 conv + 20 griff + 20 jmod = -125res (przy mobach z <=25 res nie będzie różnicy względem tańszego eq)

Kosmiczny dmg, bossowie na 8ppl game padają w parę sekund. Często wykorzystuje się takie javy jako LH (Last Hit) na baalrunach. Koszt jest jednak nieporównywalnie wyższy od średniego eq.

5. Podsumowanie
Szybkość zabijania mobów przez javę jest nieporównywalna z żadną inną postacią. Ogromny dmg jest jednak okupiony sporymi minusami jakimi na pewno jest powolne tele, szybko zużywająca się mana czy brak umiejętności dających bonusy do życia/resów/obrony itp (nie licząc kontrowersyjnych uników). Nie jest to na pewno postać tak uniwersalna jak hammer czy soso light, ale w swojej dziedzinie jest na pewno najlepszym wyborem.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)