Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sting MapHack 1.13c - config by PRS
#2
Instrukcja dodawania itemów do filtra dropu / zmieniania kolorów oraz ikonek w d2hackmap.cfg


Przykładowa linijka odpowiadająca za item w sekcji z filtrem dropu:


Quote:Item Colours[Berserker Axe][2,3][1,2][1,4,5,6,7]: 5,0x4e  // nor/hiq Berserker Axe 0/3/4/5/6sox eth&noneth



*Każda linijka w filtrze rozpoczyna się od Item Colours ;


[Kod/nazwa przedmiotu lub kategorii] - zgodna z listą w pliku d2hackmap.vcb - można wpisać nazwę przedmiotu, nazwę wydzielonej sekcji lub samą liczbę - kod itemu;

[2,3] typ przedmiotu (1 = low quality, 2 = normalny, 3 = dobrej jakości, 4 = magic, 5 = set, 6 = rare, 7= unikat, 8= craft) ;

[1,2] - 1 = przedmiot zwykły, 2 = przedmiot eteryczny. "ALL" = wszystkie ;

[1,4,5,6,7] - wariant ilości socket (1 = 0sox, 2 = 1sox, 3 = 2 sox, 4 = 3sox, 5 = 4sox, 6 = 5sox, 7 = 6sox) ;

5,0x4e  - widok przedmiotu na automapie.

Liczba przed przecinkiem (w tym wypadku 5) = kod koloru tekstu
Liczba po przecinku i 0x (w tym wypadku 4e) = kod koloru ikony

kolory można wziąć z tabelki "kolory.jpg" w folderze info (wrzucam ją też poniżej)

Zamiast np. "5,0x4e" można też wpisać "-1", wtedy przedmiot będzie widoczny tylko pod ALT w defaultowym kolorze - na automapie nie będzie ikonki.

tabela kolorów:



[Image: 1637249731.jpg]

Jak zmienić ikonkę na automapie (np. trójkąt) na inną

Odnajdujemy sekcję "wyswietlanie na minimapie" - znajduje się ona na początku configu, pod głównymi funkcjami


Quote:Player Blob File:              "blobme"
Object Blob File:              "blobcircle"
Item Blob File:                "blobitem"
Npc Blob File:                  "blobnpc"
My Blob File:                  "blobme"
Corpse Blob File:         "blobcross1"
Missile Blob File: "blobdot"

Następnie przypisujemy ikonkę zgodnie z własnymi preferencjami. Nazwy ikonek odpowiadają plikom BMP w głównym folderze MapHacka.

Widoczność mobów na automapie - NA REALMIE ZABRONIONA - do użytku tylko na single player
linijkę "//Automap Monsters Toggle:        0, VK_" w sekcji MONSTERS
należy zamienić na: "Automap Monsters Toggle:        1"
Reply


Messages In This Thread
Sting MapHack 1.13c - config by PRS - by PRS - 11-17-2021, 08:43 PM
RE: Sting MapHack 1.13c - config by PRS - by PRS - 11-18-2021, 05:44 PM
RE: Sting MapHack 1.13c - config by PRS - by PRS - 10-21-2023, 12:30 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)