Nie ma co się spierać bez sensu, świetności grze to nie przywróci
Ten serwer od zawsze był nastawiony na PvM bo PvP się grało na AR. Były swego czasu osoby, które chyba chciały się dowartościowywać grając sobie tu PvP bo na AR dostawali srogie baty. Także w przypadku ankiety PvM vs PvP mogło by być nawet więcej niż 80% na korzyść PvM.
Z drugiej strony jeżeli jest opcja postawienia odrębnej krainy i pewne osoby, które grały PvP się o tym dowiedzą pocztą pantoflową być może przybędą na serwer bo po prostu w chwili obecnej nie ma gdzie grać to nie grają. To by trzeba po prostu sprawdzić wprowadzając rozwiązanie tymczasowe. Ludzie po prostu lubią wracać do staroci jeżeli jest gdzie pograć i nie trzeba spędzać miliona godzin po to aby sobie zagrać PvP.
Dlatego też chyba powstało AR jako alternatywa dla BN. Tam to ile, kto botów napuszczał i na fg przerobił albo za real $ nakupił itemów tym miał lepszego chara. Na AR każdy miał jednakowe możliwości i decydował skill. Działało to bardzo bardzo długo i na bardzo wysokim poziomie.
Ten serwer nigdy nie był nastawiony na PvP także ciężko domniemywać co by się stało gdyby takowa kraina powstała. Być może była by to totalna klapa i dalej grało by 4 osoby. Jest to przecież możliwe.
Patrząc z drugiej strony obecnie serwer jest ale jakby go nie było. Także trzeba sobie postawić pytanie czy może być gorzej ?
Moim zdaniem 3 opcje mogą go tymczasowo ożywić
*reset drabinki
*druga kraina pod 1.11
*druga kraina pod PvP
Z tym, że raczej nie reset + druga kraina na 1.11 bo to podzieli i tak małą grupę osób na dwie części.
Kraina PvP nie koliduje z PvM bo każdy sobie wybiera co chce grać.
Wiem wiem zdaniem niektórych PvM straci sens jak są gotowe itemy na drugiej krainie ale to nie jest tak do końca. Po prostu zmienia się strategię gry bo nie gra się pod crafty czy scs/gcs, które mają zastosowanie w pvp tylko szuka się itemów typowo pod PvM a jak wpadnie coś dobrego pod PvP to przecież nadal można grać blizka czy hamerem ze skillerem 40 hp
Ten serwer od zawsze był nastawiony na PvM bo PvP się grało na AR. Były swego czasu osoby, które chyba chciały się dowartościowywać grając sobie tu PvP bo na AR dostawali srogie baty. Także w przypadku ankiety PvM vs PvP mogło by być nawet więcej niż 80% na korzyść PvM.
Z drugiej strony jeżeli jest opcja postawienia odrębnej krainy i pewne osoby, które grały PvP się o tym dowiedzą pocztą pantoflową być może przybędą na serwer bo po prostu w chwili obecnej nie ma gdzie grać to nie grają. To by trzeba po prostu sprawdzić wprowadzając rozwiązanie tymczasowe. Ludzie po prostu lubią wracać do staroci jeżeli jest gdzie pograć i nie trzeba spędzać miliona godzin po to aby sobie zagrać PvP.
Dlatego też chyba powstało AR jako alternatywa dla BN. Tam to ile, kto botów napuszczał i na fg przerobił albo za real $ nakupił itemów tym miał lepszego chara. Na AR każdy miał jednakowe możliwości i decydował skill. Działało to bardzo bardzo długo i na bardzo wysokim poziomie.
Ten serwer nigdy nie był nastawiony na PvP także ciężko domniemywać co by się stało gdyby takowa kraina powstała. Być może była by to totalna klapa i dalej grało by 4 osoby. Jest to przecież możliwe.
Patrząc z drugiej strony obecnie serwer jest ale jakby go nie było. Także trzeba sobie postawić pytanie czy może być gorzej ?
Moim zdaniem 3 opcje mogą go tymczasowo ożywić
*reset drabinki
*druga kraina pod 1.11
*druga kraina pod PvP
Z tym, że raczej nie reset + druga kraina na 1.11 bo to podzieli i tak małą grupę osób na dwie części.
Kraina PvP nie koliduje z PvM bo każdy sobie wybiera co chce grać.
Wiem wiem zdaniem niektórych PvM straci sens jak są gotowe itemy na drugiej krainie ale to nie jest tak do końca. Po prostu zmienia się strategię gry bo nie gra się pod crafty czy scs/gcs, które mają zastosowanie w pvp tylko szuka się itemów typowo pod PvM a jak wpadnie coś dobrego pod PvP to przecież nadal można grać blizka czy hamerem ze skillerem 40 hp